نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

برد پیت و آنجلینا جولی به دنبال مصالحه؛ پایان درگیری‌های دو ستاره سینما؟

منبع
سينما ديلي
بروزرسانی
برد پیت و آنجلینا جولی به دنبال مصالحه؛ پایان درگیری‌های دو ستاره سینما؟

سینما دیلی/ رسانه‌های آمریکایی خبر داده‌اند که تیم حقوقی آنجلینا جولی از برد پیت و وکلایش خواسته‌اند که به درگیری حقوقی این دو نفر پایان دهند و به سمت مصالحه حرکت کنند تا این خانواده هم از حواشی دور شود و بتواند دوباره به آرامش برسد.

پیت ۶۰ ساله اولین بار در فوریه ۲۰۲۲ از جولی ۴۹ ساله شکایت کرد. این شکایت درباره یک عمارت فرانسوی به نام شاتو میراوانل است که این زوج در سال ۲۰۰۸ آن را خریده بودند. بعد از طلاق رسمی این دو نفر در سال ۲۰۱۹، جولی سهم خود را بدون اطلاع پیت از آن فروخته بود.
جولی در مقابل مدعی شده بود که برد پیت از او خواسته در مقابل دادن اجازه برای فروختن سهمش، یک نامه عدم افشای اطلاعات امضا کند که مانع جولی می‌شد که اطلاعاتی دربار خشونت خانگی برد پیت را منتشر کند.
درگیری‌های این زوج و رابطه‌شان با شش فرزندشان باعث حواشی بسیاری شده بود و مخصوصا رابطه بچه ها با برد پیت را به شدت تیره و تار کرده بود و حتی یکی از بچه ها درخواست رسمی حذف فامیلی پیت از نامش را به دادگاه داده بود. برخی منابع گفته اند که بخش اعظمی از اختلاف این دو زوج به سبک متفاوتشان در تربیت بچه ها برمی‌گشته. 
حالا به نظر می‌رسد که وکلای جولی حاضر به توافقی بیرون دادگاه هستند تا بتوانند این دادگاه بسیار عمومی شده را به پایان برسانند و حال باید دید تیم حقوقی برد پیت حاضر است با گرفتن امتیاز به این توافقات تن بدهد یا نتیجه را به دادگاه می‌سپارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar