نماد آخرین خبر

پیام تسلیت رییس و معاون صداوسیما برای سعید راد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیام تسلیت رییس و معاون صداوسیما برای سعید راد
ایسنا/ در پی درگذشت سعید راد ـ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ـ رییس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

 متن پیام پیمان جبلی بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون
درگذشت سعید راد، هنرمند توانا و بازیگر محبوب را تسلیت می‌گویم. آن مرحوم در طول عمر هنری پرفراز و نشیب خود نقش های ماندگاری را در سینما و تلویزیون خلق کرد که این روزها شاهد هنرنمایی او با نقش «سرهنگ بهادری »در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری هستیم. بی‌شک علاقه‌مندان به نمایش بازی‌های درخشان او را در آثاری مانند در چشم باد، گیلدخت، چ، دوئل و عقاب‌ها به یاد دارند. فقدان این هنرمند برای خانواده، دوستان و علاقه‌مندان وی واقعه‌ای تلخ است. برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه الهی مسئلت می‌کنم.»

همچنین محسن برمهانی، معاون سیما در پیامی درگذشت سعید راد، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

متن پیام معاون سیما به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت سعید راد از هنرمندان پیشکسوت و خالق شخصیت های ماندگار سریال های تاریخی تلویزیون موجب تأسف و تألم اینجانب شد.
سعید راد نه تنها یک بازیگر که یک استاد هنرمند اخلاق مدار بود. ذکر احوالات او در زندگی شخصی و مراودات کاری‌اش می‌تواند کلاس درس برای جویندگان حوزه سینما و هنر باشد.
رسانه تلویزیون مردم کشورمان به عنوان مخاطبان آن چه بهره ها که از ظرفیت این هنرمند محبوب کشورمان نبرده است.
بازی او در سریال تلویزیونی "درچشم باد" به قدری تاثیرگذار بود که این نقش را برای مخاطب باورپذیر کرد.

و درخشش ایشان در سریال "سرزمین مادری" و دیگر آثار تلویزیونی، گواه بر توانایی زنده یاد سعید راد در نقش های مهم و جدی است.
بی شک نقش آفرینی های خاطره ساز این چهره توانمند عرصه بازیگری و خلق شخصیت‌ها و قهرمانان مانا، همیشه در ذهن مخاطبان هنردوست و علاقمندان وی ماندگار خواهد ماند.
اینجانب ضمن ابراز تأسف از فقدان این هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون، درگذشت مرحوم سعید راد را به خانواده آن مرحوم و دوستان و جامعه هنری تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم.»

سعید راد صبح امروز در سن ۷۹ سالگی و بعد از تحمل دوران بیماری درگذشت. مرحوم راد در طول فعالیت خود در آثاری مانند گیلدخت، دوئل، چ، در چشم باد بازی کرده بود و این شب ها سریال سرزمین مادری با هنرنمایی وی روی آنتن شبکه سه است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar