نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

چه خبر از شبنم قربانی و ژاله صامتی؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
چه خبر از شبنم قربانی و ژاله صامتی؟

خراسان/ ژاله صامتی در اولین تجربه همکاری خود با مهران مدیری، در سریال «پدرِ قهوه» ایفای نقش خواهد کرد. او در این سریال با سام درخشانی همبازی می‌شود. به گزارش مهر، طبق اعلام جواد فرحانی تهیه‌کننده اثر، «پدرِ قهوه» کمدی است و به موضوع فساد اقتصادی می‌پردازد.
مهرداد صدیقیان از امروز همزمان با یک فیلم و سریال در سینما و نمایش خانگی دارد. این بازیگر امروز با فیلم «ساعت 6 صبح» به کارگردانی مهران مدیری به سینما می‌آید و از هفته گذشته نیز مجموعه «داریوش» ساخته هادی حجازی‌فر را در نمایش خانگی در حال انتشار دارد.
شبنم قربانی با سریال «طوبی» اثر سعید سلطانی در راه تلویزیون است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، این مجموعه پس از پایان سریال «فراری» از 13 مرداد روی آنتن شبکه یک می‌رود. هومن برق‌نورد، امین زندگانی، فرهاد آئیش، فریبا متخصص و پرویز فلاحی‌پور نیز در سریال حضور دارند.
بانیپال شومون از 10 مرداد برای بازی در نمایش «نبرد رستم و سهراب» به روی صحنه تئاتر می‌رود. او در این نمایش گریم بسیار متفاوتی دارد. «نبرد رستم و سهراب» به کارگردانی حسین پارسایی، با بازی الناز شاکردوست، امیر آقایی، سینا مهراد، پردیس احمدیه و سیامک صفری اجرا می‌شود.
مسعود روشن‌پژوه با فصل دوم مسابقه «سرگیجه» به نمایش خانگی آمد. او در این فصل با محمد نادری، عبدا... روا و مهدی دانایی هم‌گروه است. رئالیتی‌شو «سرگیجه» در فیلیمو و فیلم‌نت منتشر می‌شود و شرکت‌کنندگان مشهور آن باید ماموریت‌های سرگرم‌کننده‌ای را انجام بدهند.
 


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره