نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

مدیری «پدر قهوه» را در حال و هوای «هیولا» با سام درخشانی و ژاله صامتی می‌سازد

منبع
فيلم نيوز
بروزرسانی
مدیری «پدر قهوه» را در حال و هوای «هیولا» با سام درخشانی و ژاله صامتی می‌سازد

فیلم نیوز/ همزمان با شروع اکران فیلم سینمایی «ساعت 6 صبح»، خبر تولید سریال «پدرقهوه» به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی هم به صورت رسمی اعلام شد، سریالی که به گفته تهیه‌کننده‌اش در حال و هوای سریال «هیولا» خواهد بود.. سام درخشانی و ژاله صامتی از جمله بازیگران این سریال هستند.

پیش‌تر به صورت غیررسمی خبرهایی درباره تولید سریال مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی منتشر شده بود اما امروز سه‌شنبه اول مرداد، بالاخره جواد فرهانی، تهیه‌کننده این سریال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر از تولید سریال «پدر قهوه» به کارگردانی مهران مدیری در آینده‌ای نزدیک صحبت به میان آورده است.

فرحانی گفته که «پدرقهوه» براساس فیلمنامه امیر برادران تولید می‌شود و بیشتر حال‌وهوایی نزدیک به «هیولا» دارد. «هیولا» یکی از بهترین سریال‌های مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی بود که با بر اساس فیلمنامه پیمان قاسم‌خانی شکل گرفت. مدیری پس از مدت‌ها توانست با این سریال خودی نشان دهد. قسمت دوم «هیولا» با نام «دراکولا» اما توفیقی به دست نیاورد. عده‌ای ناموفق بودن این سریال را غیبت قاسم‌خانی دانستند و برخی دیگر از بی‌انگیزگی مدیری صحبت به میان آوردند. هرچه بود، مخاطبان «دراکولا» به شدت ریزش کردند.

فرحانی توضیح داده که «پدرقهوه» به لحاظ تم داستانی در امتداد «هیولا» قرار می‌گیرد و این بار هم  مدیری تمرکزش را روی بحث فساد مالی گذاشته است.

سام درخشانی و ژاله صامتی بازیگران این سریال هستند؛ بازیگرانی که پیش‌تر در همراهی با پژمان جمشیدی در دو اثر کمدی موفق «خوب، بد، جلف» ، «زیرخاکی» و «تگزاس» حضور داشتند.

چهارشنبه دوم مرداد، فیلم سینمایی «ساعت 6 صبح» به کارگردانی مهران مدیری روی پرده سینماها می‌رود. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید

instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره