نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

3 بازیگر زن گران قیمت در سینمای هند

منبع
دنياي تصوير
بروزرسانی
3 بازیگر زن گران قیمت در سینمای هند

دنیای تصویر/ گرانترین بازیگران زن سینمای هند چه کسی است و کدام یک از ستارگان مشهور بیشترین دستمزد را در این صنعت دریافت می‌کنند؟

دیپیکا پادوکن مدتی است که گران‌ترین بازیگر زن سینمای هند لقب پیدا کرده او برای هر پروژه سینمایی به طور میانگین مبلغ پانزده تا 20 کرور روپیه می‌گیرد. آخرین فیلم او «کالکی 2898 ای دی» است. او در «بازگشت سینگهام» ایفای نقش کرده که بزودی اکران می‌شود.
پس از دیپیکا پادوکن، عالیا بات دومین بازیگر زن گران سینمای هند است. دستمزد او برای هر فیلم پانزده کرور روپیه است. عالیا یکی از محبوب‌ترین ستارگان جوان سینمای هند است که در فیلم‌های زن محوری مانند «گانگوبای کاتیاوادی»، «عریز» و یا فیلم‌های بلاک باستری مانند «براهماسترا»، «داستان عشق راکی و رانی« ایفای نقش کرده. او بزودی در «جنگ و عشق» به کارگردانی سانجی لیلا بانسالی  و «آلفا» که فیلمی اکشن و جاسوسی است مقابل دوربین می‌رود.

کارینا کاپور که در ماه‌های ابتدایی سال فیلم «خدمه هواپیما/Crew» را روی پرده سینما داشت، سومین بازیگر زن گران سینمای هند با دستمزد یازده کرور است. کاترینا کیف و شرادها کاپور به ترتیب نفر چهار و پنجم این فهرست هستند. که میزان دستمزدشان بین هشت تا ده کرور روپیه است. کاترینا در «تایگر سه» و «کریسمس مبارک» ایفای نقش کرد و شرادها بزودی در قسمت دوم فیلم ترسناک «استری/Stree» دیده خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره