نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

حمله کیهان به کارگردان برنامه جدید «مهران مدیری»

منبع
کيهان
بروزرسانی
حمله کیهان به کارگردان برنامه جدید «مهران مدیری»

کیهان/ روزنامه اصولگرای کیهان نوشت: رفتار منافقانه امروز در نمایش خانگی یادآور همان خنجر از پشت موش‌های سکه‌خواری است که از خون جوانان برومند ایران می‌نوشند و کسب درآمد می‌کنند.
کیهان در ادامه آورده : به گزارش رجانیوز، مدتی است با پخش‌شدن خبر برنامه «گل‌ یا پوچ» به میزبانی مهران مدیری که فیلیمو انتشار آن را برعهده ‌دارد، نام کارگردان این برنامه حواشی بسیاری را ایجاد کرده است؛ نیک یوسفی. این شخصیت جنجالی کسی است که در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱، زمین براندازان را برای بازی انتخاب کرده و در پی اقدامات خود بازداشت هم شده بود. یوسفی با ساختن اثر کوتاه «زن، زندگی، آزادی» که همچنان می‌توان آن را در صفحه‌های مجازی وی تماشا کرد، به‌صورت کاملاً مستقیم همراهی خود را با این جریان نشان داده بود و حالا از ساترا مجوز تولید رئالیتی‌شو دریافت کرده است.
 نیک یوسفی، فرد هتاک و آشوبگری که در ماجراهای ۱۴۰۱ مردم را به شورش علیه امنیت ملی تشویق می‌کرد و وعده سرنگونی می‌داد و رجز پیروزی می‌خواند، امروز نه‌تنها در زندان نیست و محکومیتی برای او صادر نشده، بلکه به‌راحتی از پلتفرم فیلیمو پروژه کلان گرفته و در فضای فرهنگی کشور به تولید آثار خود مشغول است.
یوسفی در بحبوحه ۱۴۰۱ علناً سران نظام را تهدید می‌کرد و حتی در یکی از مطالب خود نوشته بود: «من مرده شما زنده این ورق برمی‌گردد… ولی دیگر سوراخ موش هم برای شما جای امنی نخواهد بود. با دندان زمین‌ها را می‌کنیم و پیداتون می‌کنیم». یوسفی امروز زنده است و نه‌تنها نظام اسلامی سقوط نکرد؛ بلکه او برای همین نظام در حال تولید برنامه است.
تکرار عملکرد ضدامنیت ملی فیلیمو اما ذهن‌ها را به یاد تابلوی موش‌های سکه‌خوار کاظم چلیپا و سخنان شهید آوینی درباره این اثر می‌اندازد. سید مرتضی آوینی در تعریف از این اثر می‌گوید: «کاظم چلیپا نتوانسته است به آن موش‌های سکه‌پرستی که منافقانه در جنگ نیز به دنبال گنج هستند و کاخ‌های رفاه و تجمل خویش را بر حقوق تضییع‌شده فقرا و دردمندان بنا کرده‌اند بی‌اعتنا بماند… تابلوی «موش‌های سکه‌خوار» از لحاظ محتوا، متأثر از همان رنجی است که قلب حضرت امام و امتی را که با همه وجود خویش در جنگ بودند مجروح ساخته است و این جراحت خنجری است که از پشت خورده‌ایم.» و رفتار منافقانه امروز امثال نیک‌یوسفی‌ها و مدیران پلتفرم فیلیمو یادآور همان خنجر از پشت موش‌های سکه‌خواری است که از خون جوانان برومند ایران می‌نوشند و کسب درآمد می‌کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره