نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

«بی‌بدن» در اکران آنلاین همه را غافلگیر کرد   

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«بی‌بدن» در اکران آنلاین همه را غافلگیر کرد    

آخرین خبر/ فیلم سینمایی «بی‌بدن» نخستین ساخته سینمایی مرتضی علیزاده، پس از اکران موفق در سینماها، در اکران آنلاین هم فروش ۸ میلیارد تومان را رد کرد.

فیلم بی‌بدن که با نگاهی به یک پرونده واقعی جنایی در دهه ۹۰ حسابی سر و صدا کرد، با بازی الناز شاکردوست، نوید پور فرج ، گلاره عباسی، سروش صحت و پژمان جمشیدی، این روزها در اکران آنلاین فیلیمو در دسترس علاقمندان است. 

این فیلم که عنوان پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران را از آن خود کرده است، در هفته ابتدایی اکران آنلاین ( ۲۸ تیر تا ۵ مرداد) فروش ۸ میلیارد تومانی را رد کرد که عدد قابل تامل و کم سابقه‌ای است. به نظر می‌رسد روند استقبال از این فیلم باعث شود در روزهای آتی شاهد ثبت رکورد جدیدی از این فیلم در تاریخ اکران آنلاین آنهم در ژانر فیلم‌های اجتماعی باشیم. 

شایان ذکر است در کنار علیزاده به عنوان کارگردان خوش آتیه این فیلم، کاظم دانشی کارگردان مستعد و جوان سینمای کشورمان که پیش از این فیلم علفزار را ساخته بود، فیلمنامه «بی بدن» را نوشته و بازیگردانی فیلم را هم به عهده داشته است.سید مصطفی احمدی هم که سابقه تهیه فیلم درخت گردو را در کارنامه دارد به عنوان تهیه کننده این اثر پرمخاطب ژانر اجتماعی حاضر است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره