نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

شبکه نسیم به گلایه بیژن بنفشه‌خواه پاسخ داد

منبع
مهر
بروزرسانی
شبکه نسیم به گلایه بیژن بنفشه‌خواه پاسخ داد

مهر/ شبکه نسیم با اشاره به انتقاد بیژن بنفشه‌خواه بیان کرد که تمامی تعهدات به تهیه کننده پرداخت شده و با این حال باز هم این گلایه پیگیری خواهد شد.

چندی پیش بیژن بنفشه‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به دستمزد به تعویق افتاده یکی از برنامه های خود که هنوز پرداخت نشده است گلایه‌ای نسبت به یکی از برنامه های شبکه نسیم مطرح کرد و در صفحه مجازی خود با اشاره به برنامه «بگو بخند» نوشت: «یک سال و چند ماه است که بنده از شبکه نسیم دو سوم قراردادمو نگرفتم، بابت برنامه استعدادیابی بگوبخند»

در همین راستا این موضوع را از یکی از مدیران شبکه نسیم پیگیری کردیم.

مصطفی آجرلو مدیر طرح و برنامه شبکه نسیم در پاسخ به اظهارات منتشر شده از جانب بیژن بنفشه خواه درباره تهیه کننده برنامه «بگو بخند» و وصول نشدن مطالبات به خبرنگار مهر عنوان کرد: شبکه نسیم تمامی تعهدات خود را نسبت به تهیه کننده برنامه «بگو بخند» طبق قرارداد انجام داده است.

وی اضافه کرد: توافق‌ها و قراردادهای عوامل برنامه با تهیه کننده به ساز و کارهای مربوط به خود تهیه کننده و افراد برمی‌گردد. در این مورد خاص هم طبق اعلان تهیه کننده برخی از مفاد قرارداد توسط او (بیژن بنفشه‌خواه) رعایت نشده است و سبب اختلاف شده است.

آجرلو درباره اینکه چقدر تلاش می‌شود حقوق فردی ضایع نشود، گفت: هنرمندان سرمایه‌های مردم و تلویزیون هستند و ما هم پیگیریم که اختلافتشان با گروه تولید با خوبی و خوشی به سرانجام برسد. همچنین این عزیزان هم باید مراقبت کنند که درگیر حواشی نشوند.

وی در پایان بیان کرد: درخواست شبکه نسیم به این عزیزان که سرمایه رسانه هستند این است که در فضای گفت و گو مسایل حل شود و اگر حل نشد در مجامع قانونی طبق قرارداد پیگیری شود نه در فضای رسانه‌ای و عمومی.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره