نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

حذف سکانس‌هایی که «زیر پای مادر» را خالی کرد

منبع
صبح سينما
بروزرسانی

صبح سینما/مروری بر ماجرای پربحث خلیل کبابی در تلویزیون به بهانه باز پخش آن
سریال پربحث «زیر پای مادر» که در زمان پخش حدود هفت سال پیش با حاشیه‌های زیادی همراه شد این روزها از تلویزیون بازپخش می‌شود. سریالی که جزو معدود کارهایی بود که حذف سکانس‌های پایانی آن از سوی تلویزیون به تعبیری زیر پای این سریال را خالی کرد.
به گزارش ایسنا، اولین بار بود که بهرنگ توفیقی یک سریال مناسبتی آن هم برای ماه مبارک رمضان ساخته بود. سریال «زیر پای مادر» که ایام رمضان سال ۹۶ از تلویزیون پخش شد، درحالی که مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده بود، با پایانی که به مذاق خیلی‌ها چندان خوش نیامد، به پایان رسید و اظهارات بازیگران سریال در شبکه‌های اجتماعی نشانه حذف‌ پایان‌بندی و نارضایتی نسبت به قسمت پایانی بود.
ماجرا از این قرار بود که در سکانس پایانی این سریال خبری از رخساره با بازی پریوش نظریه نبود و سرنوشت او مبهم مانده بود و به نوعی این سریال هم در زمان پخش از تیغ سانسور در امان نماند. با این حال پایان‌بندی «زیر پای مادر» منجر به ارائه نظرات مختلفی از سوی مخاطبان هم شد به نوعی که برخی دوست داشتند که خلیل کبابی با رخساره ازدواج کند. برخی هم بازگشت او به زندگی سابقش را پسندیدند سکانسی که در قاب تلویزیون دیده شد.
پریوش نظریه، بازیگر نقش رخساره در واکنش به تغییرات سریال از تلویزیون انتقاد و اظهار کرده بود: «اسم سریال تغییر کرد ...، سکانس اصلی سانسور شد، فینال حذف شد، طفلک رخساره طفلک نویسنده ... طفلک کارگردان!» 
کامبیز دیرباز نیز  به کسانی که از پایان‌بندی سریال انتقاد کرده بودند حق داد که ناراضی باشند.

بازیگر نقش اول سریال «زیر پای مادر» گفته بود: «امیدوارم سهل‌انگاری، قصور و بی‌توجهی به سلیقه مثال زدنی تک‌تک شما عزیزان رو به بزرگی و مرام ایرونی خودتان ببخشید، ولی این‌را بدونید که من و همکارانم تمام تلاش و توانمان را گذاشتیم که شما راضی باشید، اما...» 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره