نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«آتش‌بس۳» آماده تولید

منبع
ايرنا
بروزرسانی
«آتش‌بس۳» آماده تولید

ایرنا/ تهیه‌کننده فیلم «راه میان‌بُر» با بیان اینکه تولید این فیلم همچنان متوقف است، گفت: اگر چه شرایط کلی سینما برای ساخت «آتش‌بس۳» هم مناسب نیست، اما فیلم‌نامه آن تکمیل شده و منتظر فرصت مناسبی برای تولید هستیم.
محمد نیک‌بین در گفت‌وگو درباره تولید سریال راه میان‌بر به کارگردانی تهمینه میلانی گفت: راه میان‌بر همچنان متوقف است؛ وقتی زمان بگذرد بعضی معادلات عوض می‌شود و دوباره شروع‌کردن مشکل است.
این تهیه‌کننده ادامه داد: فیلمنامه آتش بس۳ تکمیل شده و منتظر فرصت مناسبی برای تولید آن هستیم. شرایط کلی سینما برای تولید این فیلم مناسب نیست.
نیک‌بین با بیان اینکه با بعضی بازیگران درباره فصل جدید این فیلم صحبت شده، توضیح داد: امیدواریم زودتر بتوانیم این فیلم را کلید بزنیم؛ البته برخی انتخاب‌ها را خود خانم میلانی انجام داده‌اند و با بازیگران پروژه صحبت کرده‌اند.
تهیه‌کننده این فیلم دو سال پیش، خبر از پیش‌تولید سریال راه میان‌بر به کارگردانی تهمیه میلانی داده بود و گفته بود فیلمبرداری آتش‌ بس۳ فعلا متوقف است. در حال حاضر و با پیگیری خبرنگار ایرنا، این تهیه‌کننده از توقف راه میان‌بر و نگارش فیلمنامه آتش بس۳ خبر داد.
همچنین نیک‌بین در پاسخ به همکاری با بازیگران فصل گذشته این فیلم گفته بود: بی‌شک سینمای ایران نیاز به چهره‌های جدیدی به عنوان سوپراستار دارد، به هرحال سوپراستار یک شبه به وجود نیامده و سال‌ها طول کشیده تا تبدیل به چهره‌های محبوب و معروف در سینما شوند.

وی درباره ایفای نقش شخصیت‌های اصلی فیلم عنوان کرده بود که با توجه به تغییر شرایط جامعه و سن ازدواج، در شخصیت‌های اصلی فیلم تغییراتی خواهیم داشت.
فیلم سینمایی آتش بس ۱ به نویسندگی و کارگردانی تهمیه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین در سال ۸۴ تولید و در اردیبهشت ماه سال ۸۵ اکران شد. این فیلم با فروش ۱ میلیارد تومانی در گیشه و با اقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد. دومین قسمت این فیلم در سال ۹۳ روی پرده سینماها رفت؛ آن هم با تغییر زوج اصلی به میترا حجار و بهرام رادان.
از همان سال، زمزمه تولید سومین فصل این فیلم به گوش می‌رسید. میلانی در مصاحبه‌ها تاکید می‌کرد که قصد ساخت یک پنج‌گانه را دارد و سومین فصل این فیلم، پیرامون مسائل دختران مجرد ۴۰ ساله تولید خواهد شد.
با اینکه فصل دوم به اندازه فصل اول با اقبال مواجه نشد و بخش بزرگی از آن نیز به دلیل تغییر زوج اصلی بود اما میلانی همان سال تاکید کرد که تنها قصد دارد دکتر روان‌شناس را در فیلم حفظ کند و شخصیت‌های اصلی تغییر خواهند کرد. در حال حاضر با توجه به اینکه زنده‌یاد آتیلا پسیانی دیگر در این فیلم حضور نخواهد داشت، باید دید میلانی چه کسی را به عنوان روانشناس در این فیلم جایگزین خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره