نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

علت جدایی رضا رویگری از همسر اولش

منبع
9صبح
بروزرسانی
علت جدایی رضا رویگری از همسر اولش

9صبح/ رضا رویگری بازیگر و خواننده که چند سالی است که دچار بیماری و زمین گیر شده است .
رضا رویگری بازیگر نقش کیان در سریال مختار نامه دو بار ازدواج کرده است.
رضا رویگری بازیگر و خواننده که چند سالی است که دچار بیماری و زمین گیر شده است، به تازگی در یک ویدیو از وضعیت جسمی، ناتوانی مالی و رفتن همسر دومش گفته است. صحبت های جدید رضا رویگری با واکنش های متفاوت و قضاوت های فراوانی همراه بوده و علت جدایی او از همسر اولش را بر سر زبان ها انداخته است. در ادامه این بخش از نمناک خواهیم گفت که دلیل جدایی رضا رویگری از همسر اولش فرشته هاشمی چیست.

رضا رویگری بازیگر نقش کیان در مختارنامه در مصاحبه های قدیمی خود درباره جدایی از همسر اولش عنوان داشته که دلیل جداییش آشنایی با تارا همسر دومش نبوده و دلیل آن مربوط به کارکردن همسر سابقش فرشته هاشمی بوده است.
به گفته رضا رویگری، همسر سابقش فرشته هاشمی عاشق کارش بوده و همه وقت و زندگی اش را صرف کار کرده و به فکر زندگی مشترکش نبوده است. رضا رویگری به دلیل مخالفت با کار فرشته میرهاشمی حدود ده سال پیش یعنی سال 1393 از او جدا شد و یک سال و هشت ماه بعد از جدایی با تارا ازدواج کرد.
فرشته میرهاشمی کیست؟
فرشته میرهاشمی فوق لیسانس معماری و شهرسازی از دانشگاه تهران و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا است که در آمریکا با رضا رویگری آشنا و با او ازدواج کرد. این زوج یک پسر به نام کیارش دارند که متولد سال 1353 و اکنون 50 ساله است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره