نماد آخرین خبر

شام آخر وزیر ارشاد با خبرنگاران

منبع
صبا
بروزرسانی
شام آخر وزیر ارشاد با خبرنگاران

صبا/ نشست صمیمی محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد با اصحاب رسانه عصر امروز (۲۰ مرداد) به مناسبت روز خبرنگار در باغ زیبا برگزار شد.
در این مراسم علاوه بر وزیر فرهنگ، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، فرشاد مهدی پور معاون امور تبلیغات و رسانه‌ای وزارت فرهنگ، مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ایمان شمسایی پور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی نیز حضور دارند.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران اعلام کرده بود که به بهترین نقدهای ارسالی پیرامون برگزاری جشنواره های فجر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
امشب همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، برگزیدگان این آیین به این ترتیب اعلام شد؛
نفر اول محمدرضا رسولی
نفر دوم مجتبی اردشیری

نفر سوم کبری غروی
و انتخاب ویژه داوران عاطفه جعفری
برگزیدگان این آیین، هدایای نقدی خود را دریافت کردند و مورد تجلیل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفتند.
محمدمهدی اسماعیلی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: باعث تاسف است که دژخیمان خون‌آشامی که با این خشونت و وحشی‌گری مقابل چشم همه مردم دنیا، بندگان خدا را سلاخی می‌کنند، آزادانه در المپیک هم شرکت می‌کنند.
او گفت: المپیکی که به محض اراده قدرت‌های حاکم، کشورهایی که از نظر آنها متمرد هستند به راحتی حذف می‌شوند و با آنها به راحتی برخورد می‌کنند اما افسران رژیم صهیونیستی، تفنگ‌بدستان این رژیم جلاد، آدم‌کش و کودک‌کش به اسم ورزشکار در مسابقات حاضر می‌شوند.امیدواریم به زودی با انتقام سختی که جبهه مقاومت و رزمندگان عزیز اسلام خواهند داشت طومار این رژیم در هم بپیچد و همه ما همراه با رهبر عزیزمان نماز را در بیت‌المقدس عزیز برپاداریم.
 او در بخش دیگری از سخنانش گفت: سلایق و جناح‌ها و خطوط مسائل بسیار فرعی است. مخصوصا برای من و همکارانم که عمدتا بدون هیچ گونه گرایش سیاسی روشن به معنای مصطلح خود کنار هم جمع شده بودیم.
وزیر فرهنگ تصریح کرد: هرکس در هرجای کشور به مردم خدمت می‌کند، برای ما محترم است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره