نماد آخرین خبر

تصویری از انیمیشن جدید پیکسار

منبع
زومجي
بروزرسانی
تصویری از انیمیشن جدید پیکسار

زومجی/ پیکسار در جریان D23 امسال از تغییر در تیم کارگردانی و صداپیشگان انیمیشن Elio با انتشار یک تصویر جدید از این انیمیشن خبر داد.
طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از انیمیشن اورجینال بعدی پیکسار منتشر شده است. در ابتدا مشخص شد که آدریان مولینا، دستیار کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Coco که در ابتدا وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Elio را بر عهده داشت، از سمت خود کنار رفت و اکنون دامی شی، کارگردان انیمیشن Turning Red و انیمیشن کوتاه Bao که برای آن جایزه اسکار دریافت کرده است به‌همراه مدلین شارافیان، کارگردان انیمیشن کوتاه Burrow مشترکا وظیفه کارگردانی انیمیشن الیو را بر عهده گرفته‌اند و جایگزین مولینا شده‌اند.
طبق گفته پیت داکتر، رئیس بخش تیم خلاقیت پیکسار، این تغییر به معنای جدایی آدریان مولینا از پیکسار نیست و درواقع مولینا اکنون وظیفه کارگردانی انیمیشن دیگری از پیکسار را بر عهده گرفته است که برای استودیو اولویت و اهمیت بیشتری اکنون دارد. همچنین زوئی سالدانا، بازیگر نقش گامورا در دنیای سینمایی مارول و فیلم‌های آواتار برای بازی در نقش اولگا سولیس، عمه الیو به جمع صداپیشگان انیمیشن Elio اضافه شد. او درواقع جایگزین آمریکا فررا شده است که به علت تداخل با برنامه‌هایش از پروژه جدا شد.
یونس کیبراب در نقش الیو سولیس، جمیله جمیل در نقش سفیر کوئستا و برد گرت در نقش ارباب گریگون همچنان به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Elio حضور دارند. همچنین کانسپت آرت جدیدی از این انیمیشن منتشر شده است که در آن شاهد ماجراجویی الیو با یک موجود بیگانه فضایی هستیم که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

انیمیشن ‌Elio در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) اکران خواهد شد. انیمیشن Elio داستان پسر یازده ساله‌ای به‌نام الیو سولیس را دنبال می‌کند که به‌طور تصادفی پس از اینکه توسط بیگانگان به‌دلیل برقراری تماس توسط بیگانگان به جهان منتقل می‌شود، سفیر بین‌کهکشانی سیاره زمین می‌شود. الیو باید پیوندهای جدیدی را با شکل‌های زندگی بیگانه‌های عجیب و غریب ایجاد کند و از یک سری آزمایش‌های وحشتناک جان سالم به در ببرد.

همچنین انیمیشن Hoppers در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۶ (۱۵ اسفند ۱۴۰۴) اکران خواهد شد و سپس شاهد اکران انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۹ خرداد ۱۴۰۵) خواهیم بود. همچنین انیمیشن بدون نام دیگر پیکسار برای اکران در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۷ (۲۸ خرداد ۱۴۰۶) برنامه‌ریزی شده است. پیکسار همچنین ساخت انیمیشن Incredibles 3 به کارگردانی برد برد را تایید کرده است، اما تاریخ اکران این انیمیشن مشخص نیست.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره