نماد آخرین خبر

تجربه یک «شب جهنمی» در شبکه سه

منبع
صبا
بروزرسانی
تجربه یک «شب جهنمی» در شبکه سه

صبا/فیلم سینمایی «شب جهنمی» با گویندگی ۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.
 به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و رسانه‌های نوین معاونت سیما؛ فیلم سینمایی «شب جهنمی» در گونه اکشن و هیجانی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۰ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.
مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابردار آن رامین آریاشکوه است.
دانیال الیاسی، فاطمه برزویی، محمد تنهایی، مونا خجسته، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، سعید مظفری، عباس نباتی و بهمن هاشمی صداپیشه‌های فیلم سینمایی «شب جهنمی» بوده‌اند.
خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: دو مامور ویژه آمریکایی، پس از انجام ماموریتی مخفی در ایتالیا، متوجه توطئه و سیاست کثیف آمریکا در مورد دزدیدن پول وعده داده شده به اکراین می‌شوند. آن‌ها با کمک یک مرد ایتالیایی مسیر دیگری برای ادامه زندگی‌شان انتخاب می‌کنند.
«شب جهنمی» اثری درام اکشن با مدت زمانی کوتاه در مورد یک عملیات ویژه نظامی از طرف دولت آمریکا در ایتالیا است. عملیاتی که در واقع در راستای فساد و توطئه‌ سران آمریکایی است و وقتی دو مامور ویژه از ماهیت آن مطلع می‌شوند ورق بر‌می‌گردد.

اثر ساخت خوبی دارد خصوصا تصویربرداری و تدوین آن که یک اثر تاثیرگذار به مخاطب ارائه می‌دهد.
فیلم سینمایی «شب جهنمی» برنده و نامزد حدود ۳۰ جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی معتبر به ویژه جشنواره‌های مربوط به سینمای مستقل شده است.
واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده‌سازی از شبکه‌ی سه، برای مخاطبان پخش شود

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره