نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

امیر جعفری و شهره سلطانی این روزها چه می کنند؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
امیر جعفری و شهره سلطانی این روزها چه می کنند؟

خراسان/ امیر جعفری از چهارشنبه 24 مرداد با فیلم «خانه شیشه‌ای» ساخته امیر پورکیان در سینما دیده می‌شود. این فیلم با بازی پانته‌آ بهرام، نیما شعبان‌نژاد، خاطره اسدی، شهاب مظفری خواننده پاپ، سال 1400 ساخته شده. جعفری اکنون کمدی «پول و پارتی» را نیز در حال اکران دارد.
حسن پورشیرازی در سریال «روزهای روشن» به کارگردانی وحید امیرخانی ایفای نقش کرده است. این مجموعه طی 65 قسمت تولید می‌شود و قصه آن در دهه 70 می‌گذرد. پورشیرازی همچنین مشغول بازی در سریال «بوقچی» به کارگردانی حسن حبیب‌زاده است.
شهره سلطانی به زودی نمایش «من و گربه‌ پری» را روی صحنه خواهد برد. این تئاتر شهریورماه اجرا می‌شود و سلطانی به عنوان کارگردان در آن حضور دارد. شهره سلطانی آخرین‌بار با سریال «پلاک 13» و «سیاه‌چاله» در تلویزیون و نمایش خانگی دیده شد.
سروش جمشیدی اواخر تابستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مجموعه «تانک‌خورها» اثر پرویز شیخ‌طادی را روی آنتن خواهد داشت. این سریال رگه‌هایی از کمدی دارد و بازیگرانی مانند آرش مجیدی، بهراد خرازی، علیرضا استادی، احمد نجفی و ثریا قاسمی در آن حضور دارند.
حمید گودرزی با سریال پلیسی «غریبه» کاری از سروش محمدزاده در راه تلویزیون است و از شنبه هفته آینده با این مجموعه به شبکه3 می‌آید. او و پژمان بازغی بازیگران اصلی «غریبه» هستند. گودرزی نوروز و رمضان امسال «هفت سر اژدها» را روی آنتن داشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره