نماد آخرین خبر

نمایش‌نامه‌خوانی «جنگل خوشبختی» توسط هنرمندان نابینا

منبع
مهر
بروزرسانی
نمایش‌نامه‌خوانی «جنگل خوشبختی» توسط هنرمندان نابینا

مهر/گروهی از هنرمندان نابینا نمایش‌نامه‌خوانی «جنگل خوشبختی» را به کارگردانی الهه محقق بایگی در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اجرا می‌کنند.

نمایش «جنگل خوشبختی» توسط معصومه میرعدلی و الهه محقق بایگی به نگارش در آمده و الهه محقق بایگی کارگردانی آن را برعهده دارد.

داریوش فلاحی، الهه محقق بایگی، مریم عبدالهی قهی، محمدرضا کاظمی‌راد، مینا بلوکی، محمد محمدی، علی ‌بلبلی، الهام محقق بایگی، مریم قاسمی اقدم، امیرحمزه نخعی، منیره فرخ‌زاد، مسعود طاهریان و نیما بلوکی نمایش‌نامه‌خوانی «جنگل خوشبختی» را اجرا می‌کنند.

همچنین سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر تولید: امیرحمزه نخعی، مشاور کارگردان: مسیحا موسوی، دستیار برنامه‌ریز: مریم سهرابی، موسیقی: سارا قربانی‌نژاد، مسیحا موسوی و حمیدرضا ‌حسینعلی، پوستر: محمود عالمی بایگی، پگاه نقدعلی، عکس و فیلم: الهام ابوالفتحی، معصومه دیباتیان، روابط عمومی و تبلیغات: الهام محقق بایگی و نفس آذرنیا.

در خلاصه نمایش «جنگل خوشبختی» آمده است: «در یک جنگل سرسبز و قشنگ حیوانات زیادی در کنار هم زندگی می‌کردند. یک روز شیر خشمناکی نعره‌کشان وسط جنگل آمده و همه را می‌ترساند و زور می‌گوید. در این زمان فرشته مهربان از آسمان پایین آمده و سعی می‌کند شیر را متوجه اشتباهاتش کند و بین حیوانات صلح و صفا و آشتی برقرار کند. شیر هم که متنبه شده تصمیم می‌گیرد خواسته‌اش را با مهربانی و زبان خوش با دیگران در میان بگذارد. همه حیوانات به راز او گوش داده و همگی سعی می‌کنند برای مهمانی بزرگی آماده شوند ... .»

نمایش‌نامه‌خوانی «جنگل خوشبختی» روز شنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۷ و ۱۸:۳۰ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله اجرا می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره