نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

اکران «قلب رقه» در شهرهای بدون سینما

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اکران «قلب رقه» در شهرهای بدون سینما

ایسنا/ اکران مردمی فیلم سینمایی «قلب رقه» داستان حضور یک ایرانی در مسئولیت رسانه‌ای داعش همزمان با سینماها در شهرهای بدون سینما آغاز شد.  

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «قلب رقه» داستان پاسدار مدافع حرمی به نام رضاست که در شهر رقه سوریه – پایتخت داعش- در جستجوی یک اسیر ایرانی به نام حاج عباس است. حاج عباس اطلاعات بسیار ارزشمندی دارد و داعش قصد دارد او را به اسرائیل تحویل دهد. رضا برای یافتن حاج عباس، مسئول رسانه‌ای داعش در رقه می‌شود و در این میان همسرش ریما را که فکر می‌کرده کشته شده در میان داعشی‌ها پیدا می‌کند.

این فیلم به نقش گران‌بهای سربازان حاج قاسم در مبارزه با داعش و تأمین  امنیت ایران و محور مقاومت در دل آشوب‌های سخت منطقه پرداخته است. شهر رقه به مدت چهار سال پایتخت داعش بود.

واحد اکران مردمی جشنواره عمار این امکان را فراهم کرده تا فیلم سینمایی «قلب رقه» در شهرها و مناطق بدون سینما نیز امکان نمایش داشته باشد.

جهت ثبت درخواست اکران این فیلم در مساجد، حسینیه‌ها، سالن‌های فرهنگی شهر، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و ... به سایت اینترنتی ekranmardomi.ir مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرید.  

فیلم «قلب رقه» به کارگردانی و نویسندگی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید پروینی، محصول بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد رسانه‌ای بیان است و اولین بار در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۲ به نمایش درآمد.

شهرام حقیقت‌دوست، شادی مختاری، عبدالرضا نصاری، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی، محمدرضا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، عامر علی و مهدی شیخ‌عیسی از بازیگران این فیلم سینمایی‌ هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره