نماد آخرین خبر

سرمایه فیلمی با بازی امیر جعفری و پانته آبهرام برمی‌گردد؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سرمایه فیلمی با بازی امیر جعفری و پانته آبهرام برمی‌گردد؟

ایسنا/ سرمایه‌گذار فیلم سینمایی «خانه شیشه‌ای» می‌گوید که نگران سرمایه‌ای که در این فیلم گذاشته نیست و هر مبلغی که در اکران ماحصل شود، نتیجه تبلیغات و زحمت خود او و سایر عوامل این فیلم است.

 یوسف بناساز با اشاره به موضوع این فیلم سینمایی گفت: «خانه شیشه‌ای» یک فیلم هنری است، در دورانی که انواع و اقسام ‌فیلم‌های کمدی تولید می‌شوند، یک اثر هنری که پشت پرده مافیای موسیقی را نشان می‌دهد و دغدغه نشان دادن مسائل واقعی را دارد، باید مورد حمایت قرار بگیرد. امیدوارم مخاطبان این فیلم را ببینند و نظرات خود را درمورد آن در فضای مجازی برای ما بنویسند.

 او ادامه داد: فیلم سینمایی «خانه شیشه‌ای» به کارگردانی امیر پورکیان، در واقع محصول سال ۱۴۰۰ است و از چهارشنبه ۳۱ مرداد در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد، همچنین پخش این اثر به عهده شرکت پخش فیلم «نسیم صبا» است. یک گروه حرفه‌ای و بزرگ برای این فیلم زحمت کشیده‌اند و امیدوارم نتایج زحماتشان را ببینند.

سرمایه‌گذار فیلم سینمایی «خانه شیشه‌ای» با اشاره به دغدغه‌ خود برای انجام کار فرهنگی می‌گوید: حرفه اصلی من یک هولدینگ است اما من همیشه دغدغه کار فرهنگی را داشتم و دارم. چند سالی هست که برای کمک به پروژه‌های سینمایی وارد این عرصه شده‌ام اما اگر شرایط طوری رقم بخورد که اتفاقات مثبت رخ بدهد همچنان به کارم در این حوزه ادامه خواهم داد.

بناساز تصریح کرد: سه روز دیگر این فیلم اکران خواهد شد و اخبار اکران آن در فضای مجازی پخش شده است. اصلا نگران سرمایه‌ای که در این فیلم گذاشتم نیستم زیرا می‌دانم بعد از ۳ سال که از تولید «خانه شیشه‌ای» گذشته با این نرخ تورم ممکن است حتی هزینه‌های تولید آن هم جبران نشوند. با این حال این فیلم هر مبلغی که بفروشد نتیجه تبلیغات و زحمت خودم و سایر عوامل این فیلم است.

این سرمایه‌گذار عنوان کرد: عوامل پشت صحنه از طراح لباس گرفته تا گریمور و طراح صحنه، همه بسیار به فکر بودند، هنوز هم در حال همکاری هستند و تا امروز هر کاری از دستشان بر آمده انجام داده‌اند.

بناساز در پایان سخنانش اظهار کرد: امیدوارم این فیلم سینمایی با این ژانر و موضوع خاص، در سبد خرید کالای فرهنگی مردم قرار بگیرد و در سراسر ایران از آن استقبال شود.

فیلم سینمایی «خانه شیشه‌ای» با داستان ملتهب از زندگی شخصی یک خواننده پاپ، پس از حدود سه سال روی پرده سینما دیده می‌شود،این فیلم سینمایی از چهارشنبه در سینما های سراسر کشور اکران می‌شود.

پورکیان هم اکنون سریال غربت را در نمایش خانگی دارد...

تهیه‌کننده امیر سید زاده،بازیگران: امیر جعفری ،شهاب مظفری،بهاره کیان افشار،نیما شعبان نژاد، خاطره اسدی، بهار رضایی، بهنام ابطهی،لادن ژافه وند و پانته آ بهرام...

سرمایه فیلمی با بازی امیر جعفری و پانته آبهرام برمی‌گردد؟

انتهای پیام 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar