نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

جنیفر لوپز رسما از بن افلک طلاق می‌گیرد!  

منبع
تابناک
بروزرسانی
جنیفر لوپز رسما از بن افلک طلاق می‌گیرد!  

تابناک/ طبق اسناد قانونی که توسط «دیلی میل» مشاهده شده، جنیفر لوپز ۵۵ ساله روز ۲۶ آوریل را به عنوان زمان رسمی جدایی این زوج اعلام کرده است. 
پس از ماه‌ها شایعه جدایی، جنیفر لوپز، خواننده ۵۵ ساله، در دومین سالگرد عروسی درخواست طلاق داد.
بر اساس گزارش «دیلی میل» بریتانیا، لوپز روز سه‌شنبه (۲۰ اوت - ۳۰ مرداد) و بدون حضور وکیل، دادخواست طلاق را شخصا به دادگاهی در لس‌آنجلس ارائه داده است.
طبق اسناد قانونی که توسط «دیلی میل» مشاهده شده، جنیفر لوپز ۵۵ ساله روز ۲۶ آوریل را به عنوان زمان رسمی جدایی این زوج اعلام کرده است.
این بازیگران در ژوئیه ۲۰۲۱ پس از طلاق لوپز از همسر سابقش، الکس رودریگز در آوریل ۲۰۲۱، عشق خود را دوباره زنده کردند.
برای اولین ازدواج این زوج، در ژوئیه ۲۰۲۲ به لاس وگاس فرار کردند و سپس دومین عروسی آنها در خانه بازیگر بتمن در رایسبورو، جورجیا، در اوت ۲۰۲۲ برگزار شد.

گفتنی است که این چهارمین ازدواج ناموفق جنیفر و دومین ازدواج بن است.
براساس گزارش‌ها، جنیفر لوپز بابت طلاقش از بن افلک برای به تعویق انداختن روند طلاق عصبانی است و فکر می‌کند تحقیر شده است.
جنیفر لوپز، خواننده ۵۵ ساله، از جدایی قریب‌الوقوع از همسرش بن افلک، بازیگر ۵۱ ساله، عصبانی و تحقیر شده است. این زوج پس از افشای انحصاری اسناد "نهایی‌شده اما هنوز تحویل‌داده‌نشده" طلاق توسط DailyMail.com، درگیر شایعات جدایی شده‌اند.
جنیفر لوپز از جدایی از همسرش بن افلک ناراحت و عصبانیت است . این زوج دو سال پیش ازدواج کردند و حالا می‌خواهند جدا شوند.
جنیفر و بن هر کدام دو فرزند از ازدواج‌های قبلی خود دارند و قصد داشتند خانواده‌هایشان را با هم ترکیب کنند. اما حالا به نظر می‌رسد جنیفر هنوز قبول نکرده که رابطه تمام شده است.
بن افلک تا حالا درخواست طلاق نداده و گفته می‌شود که می‌خواهد از جنیفر محافظت کند، اما به نظر می‌رسد این کار باعث ناراحتی بیشتر جنیفر شده است و فکر می‌کند از جانب بن تحقیر شده است و دلیل عصبانیتش هم همین مسئه است.
در هفته‌های اخیر، این زوج معروف دیگر با هم صحبت نمی‌کنند و به نظر می‌رسد که رابطه آن‌ها کاملا تمام شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره