نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

کنداکتور پاییزی نسیم در راه است

منبع
صبا
بروزرسانی
کنداکتور پاییزی نسیم در راه است

صبا/ همزمان با آغاز ماه ربیع الاول ، فضای شادی و نشاط به نسیم باز می‌گردد. کنداکتور برنامه‌های پاییزی این شبکه در یک نشست اطلاع‌رسانی خواهد شد.
بنابر اعلام روابط عمومی شبکه نسیم، با اتمام ماه محرم و صفر و شروع ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت علیهم السلام ، کنداکتور این شبکه تغییر می‌کند.
برنامه‌هایی از قبیل: سری جدید خوش نمک، کودک شو، نسیم آوا، منتخب برنامه بگو بخند و مهمانی را برای پخش در این ایام در نظر گرفته است.
سری جدید خوش نمک همزمان با اغاز ماه ربیع الاول به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان با اجرای آقایان علی فریادی و علی زرگر از پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۲۰ به روی آنتن می رود و از روز شنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۲۲ تا سه شنبه به پخش خود ادامه می‌دهد.
کودک شو به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر و اجرای ملیکا شریفی نیا با ایتم های استنداپ کمدی و گروه سرود چهارشنبه ۱۴ شهریور تا جمعه ۱۶ شهریور ماه ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
مهمانی به تهیه کنندگی حسن خدادادی، نویسنده و کارگردانی ایرج طهماسب از ۱۴ شهریور ماه ساعت ۲۱ به کنداکتور شبکه نسیم اضافه می شود این برنامه هر شب از شبکه نسیم پخش خواهد می‌شود.

نسیم آوا به تهیه کنندگی و با اجرای محمدرضا محبی ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه با پخش موسیقی های شاد و متناسب با ایام ربیع الاول ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.
همچنین منتخب برنامه بگو بخند از روز شنبه ۱۷شهریور ماه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم به روی انتن می رود و فصل جدید این برنامه از اول مهر به کنداکتور شبکه نسیم اضافه خواهد شد.
لازم بذکر است طی نشست خبری با اهالی رسانه برنامه‌های فصل پاییز و زمستان نسیم توسط مدیران ارشد شبکه اطلاع رسانی خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره