نماد آخرین خبر

چهره‌های شبکه خانگی به «رصتا» می‌آیند؛ از «صداتو» تا «پدرخوانده»

منبع
مهر
بروزرسانی
چهره‌های شبکه خانگی به «رصتا» می‌آیند؛ از «صداتو» تا «پدرخوانده»

مهر/ کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری، برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان سومین نمایشگاه ملی «رصتا» تدارک دیده است که از جمله آنها حضور چهره ها و برنامه سازان سکوهاست.

یکی از برنامه‌های مهم کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری در نمایشگاه «رصتا»، حضور تهیه‌کنندگان مطرح و فعال به‌ویژه پیشکسوتان عرصه تولید آثار دیداری است و با همین رویکرد، این کانون از تهیه‌کنندگان پیشکسوت برای حضور در نمایشگاه از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ شهریور دعوت کرده تا در غرفه کانون تهیه‌کنندگان حضور داشته باشند.

از دیگر برنامه‌های غرفه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری می‌توان به حضور تهیه‌کنندگان برنامه‌های سکوهای نمایش خانگی نظیر «صداتو»، «پدرخوانده»، «شام ایرانی» و … اشاره کرد.

همچنین قرار است برخی برنامه‌های مطرح هم با حضور چهره‌ها اجرای زنده برای مخاطبان ارائه دهند.

کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری بنا دارد که «سامانه ثبت طرح و ایده» را در روزهای برگزاری نمایشگاه برقرار کند. بر این اساس افراد می‌توانند طرح و ایده‌های خود در حوزه سکوها را در این سامانه مطرح کنند و کانون تهیه‌کنندگان واسطه‌ای برای تولید و به اجرا رسیدن طرح‌ها باشد و این امکان برای عموم مردم وجود دارد.

برخورداری از یک فضای امن و ارزش‌گذاری بر کپی‌رایت آثار و تخصصی بودن کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری از مزیت‌های این طرح در روزهای برپایی نمایشگاه سوم خواهد بود.

همچنین کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری تصمیم دارد که در روزهای برگزاری سومین نمایشگاه ملی «رصتا» از باشگاه تهیه‌کنندگان رونمایی کند. اولویت این باشگاه در گام نخست ارائه خدمات رفاهی و تسهیلگری برای تهیه‌کنندگان خواهد بود.

سومین نمایشگاه ملی «رصتا» از تاریخ بیست و ششم تا بیست و نهم شهریور توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره