نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

منبع
برترين ها
بروزرسانی
ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

برترین ها/ نرگس محمدی را بیشتر با سریال ستایش می‌شناسیم، سه‌گانه‌ای که حتی هنوز در بازپخش‌هایش هم پرطرفدار است. او البته در سال‌های اخیر در بسیاری از  کارهایی که علی اوجی به عنوان تهیه‌کننده حضور داشته، نقشی را به عهده گرفته، مثل خائن‌کشیِ کیمیایی.

با تمام این اوصاف کارنامه بازیگری او عملا وزن چندانی ندارد.اما این روزها او به واسطه جوکر زنان محبوبیت غیرمنتظره‌ای پیدا کرده، او نه به مانند ناهید مسلمی باتجربه و خویشتندار است و نه مثل سوسن پرور خلاقیت دارد و بداهه‌پرداز است، او حتی زیبایی ژاله صامتی را هم ندارد اما نوعی از به اصطلاح بلاهت را دارد که توی چشم آمده، آن شمایل دختر خنگ جذاب را برای مخاطبان جوکر زنده کرده.

ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

البته رفتارهای احسان علیخانی هم به ساخت این شمایل کمک کرده، وقتی نرگس محمدی دائما کارکرد رنگ‌ها را قاطی می‌کند و نمی‌داند هر رنگ در قوانین جوکر چه معنایی دارد، به پرداخت آن شمایلی که در سطور بالا اشاره شد، کمک می‌شود. در هر صورت نرگس محمدی به شکلی غافلگیرکننده توانسته برای خودش محبوبیت ایجاد کند، مثلا این موقعیت را می‌شود با آن موقعیتی که عباس جمشیدی‌فر در جوکرهای پیشین به آن دست پیدا کرد، مقایسه کنیم.

بازیگرانی که با رئالیتی‌شوها و با آنِ موجود در شخصیت خودشان چهره می‌شوند. این شمایلی که برای نرگس محمدی ایجاد شده البته می‌تواند کارنامه کاری او را هم دچار تغییر مسیر کند، شاید از این به بعد او را کمتر در ملودرام‌های سوزناک ببینیم و او رل دختر بانمک را بردارد، چیزی که در جوکر دیدیم و خیلی هم به او می‌آید.

ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

در ادامه چند نظر از کاربرانی که مخاطب جوکر بوده‌اند را اینجا آورده‌ایم:

کاربری به نام هادی نوشت: من هروقت تو جمع ۵ تا خاله ام و مامانم هستم واقعا منفجر میشم از خنده بس که بامزه ان. جوکر خانوما هم با همه ضعفایی که داره تقریبا همون وایب رو بهم میده و بامزه اس. منفجر نمیشم ولی بامزه اس پ.ن: نرگس محمدی هم واقعااااا خوبه و بامزه‌ترینشونه.

اکانت توئیتری «گردوخانم» هم کنایه زده است: دارم جوکر ۲ قسمت بانوان میبینم، این نرگس محمدی واقعا خنگه یا خودشو میزنه به خنگی؟؟؟

میثم هم که خود را دانشجوی رشته کارگردانی معرفی کرده است، توئیت زد: فصل دوم جوکر در قسمت آقایان پُر بود از شوخی‌های جنسی؛ برخلاف فصل یک که می‌گفتن کودکان هم تماشا میکنن و اکثرا رعایت میکردن اینبار هیچ مراقبتی در کار نبود؛ اما جوکر بانوان مخصوصا قسمت سوم از بابت تفریح و خنده ارزش دیدن داشت؛ نرگس محمدی و الیکا عبدالرزاقی هم که اصلا دیگه نگو.

خاطره هم درباره جوکر بانوان گفت: سلام میکنم به گوگولی ترین بازیگر ایران. نمیدونم این بشر واقعا همینقدر خنگول و گوگولیه یا مارو ایسگا کرده بود.

نوشین اما نظر دیگری دارد و می‌نویسد: کاش مثل نرگس محمدی خنگ بودم.حسودی ام میشه به مغز آکبندش.همش برام سواله چطوری تا این سطح خودشو تونسته بالا بکشه.بعد حتی زن علی اوجی بشه زنهای بازیگر دیگه تو جوکر هواش و حتی داشته باشن.

حساب کاربری دلفین هم نظر داد: اگر شان و شخصیتم رو لگدمال نمیکنین باید بگم که سر جوکر خانمها من خیلی خندیدم. مخصوصا سر خنگی نرگس محمدی.

رضا هم با گلایه تلویحی از فصل جدید جوکر نوشت: این قسمت از جوکر بانوان واقعا خوب بود فقط کاش این نرگس محمدی حذف بشه دیگه زیادی ادای خنگارو در میاره!

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره