نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

ماجرای دردسر حرکات موزون سحر دولتشاهی و یک حکم قضایی

منبع
فيلم نيوز
بروزرسانی
ماجرای دردسر حرکات موزون سحر دولتشاهی و یک حکم قضایی

فیلم نیوز/ حکم قضایی برای سحر دولتشاهی و عوامل سریال داریوش برای سکانس جنجالی صادر شده است.
بعد از حواشی سکانس حرکات موزون مادر و پسری پارسا پیروزفر و احترام برومند در سریال «در انتهای شب»، حالا حرکات موزون سرو گردن سحر دولتشاهی هم در سریال «داریوش» حاشیه‌ساز شده. امروز خبری منتشر شده که حکایت از برخورد قضایی با عوامل این سریال دارد.
بخبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه، سه‌شنبه 20 شهریور خبری درباره برخورد با عوامل سریال «داریوش» منتشر کرده است. 
در این خبر آمده: «اخیرا بخشی از یک سریال در فضای مجازی منتشر شده است که در آن سحر دولتشاهی، بازیگر، در آن اعمالی خلاف موازین اسلامی انجام می‌دهد. در پی انتشار این بخش از سریال در فضای مجازی با تهیه‌کننده سریال، سحر دولتشاهی به‌عنوان بازیگر آن و سکوی پخش سریال برخورد قضایی شده است.»
 سکانس رقص سحر دولتشاهی در قسمت هفتم سریال «داریوش» دردسر ساز شد.
در قسمت هفتم سریال «داریوش»، در یکی از سکانس‌ها سحر دولتشاهی در نقش ساقی مشغول رسیدگی به پیرمردی است که به عنوان پرستار در خانه‌اش زندگی می‌کند. او برای دلخوشی پیرمرد همراه با او سر و دستش را تکان می‌دهد. حالا گویا همین حرکات موزون بسیار محدود هم به چشم آمده و با اعتراض روبه‌رو شده است. 

همین چند وقت پیش سکانس حرکات موزون پارسا پیروزفر و احترام برومند در سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده از این سریال حذف شد. آنهم سکانسی که حکایت از یک رابطه جذاب میان مادر و پسر داشت و به هیچ‌وجه حرکت غیراخلاقی از آن استنباط نمی‌شد.»
در این خبر از اینکه برخورد قضایی با سریال «داریوش» به چه صورت است صحبتی نشده و نمی‌دانیم آیا بخش مورد نظر از این سریال حذف خواهد شد یا خیر.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar