نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

معاون سیما: با مهران مدیری مذاکره شده توافق نه!

منبع
مهر
بروزرسانی
معاون سیما: با مهران مدیری مذاکره شده توافق نه!

مهر/ معاون سیما درباره مذاکره با مهران مدیری برای ساخت یک مجموعه نمایشی بیان کرد که هنوز ماجرا قطعی نیست و فعلا مدیری در حال نگارش متن است.

محسن برمهانی معاون سیما در پاسخ به سوالی درباره سریال های طنز صداوسیما در جمع خبرنگاران عنوان کرد: سازمان برای نگه داشتن مخاطب خود بایستی در یک جاهایی هزینه کند و حتماً طنز از آن قسمت هاست که سازمان برایش هزینه می کند.

وی درباره محدودیت ها در حوزه طنز گفت: اگر منظور از دست بسته بودن شوخی های مبتذل است بله سازمان این دست را بسته است. الان به دلیل فراگیر شدن برخی کارهای مجازی در شبکه های اجتماعی (که منظورم پلتفرم ها نیست) مصرف طنز مخاطب نوجوان تغییر پیدا کرده است که لزوماً هم این طنزها مصرف عمومی کشور نیست. تجربه نشان داده است کمدی خوب و ایجاد موقعیت های طنز خوب می تواند همه چیز را پشت سر بگذارد. محدودیت هایی که گفته می شود تلویزیون دارد چیزی است که مخاطب از تلویزیون انتظار دارد و می خواهد در کنار خانواده بنشیند و آثار را ببیند.

برمهانی درباره مرکز سیمرغ بیان کرد: این مرکز روی سیت کام، تله تئاتر و توجه به موضوعات مغفول در حوزه برنامه سازی فعالیت دارد.

معاون سیما درباره مذاکره با مهران مدیری گفت: ما با هنرمندان مختلفی مشغول مذاکره هستیم و مدیری هم مستثنی نیست.

برمهانی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات این توافق گفت: وقتی توافقی نشده است چرا باید جزئیات را بگویم؟ آقای مهران مدیری متنی می نویسد و هنوز قطعی نیست چون فعلا دارد نوشته می شود و همان طور که می‌دانید نظام تولید متن از نظام تولید اثر منفک شده است.

وی در بخش دیگر صحبت‌هایش درباره نیمه تمام ماندن پخش ۲ سریال طنز تلویزیون «بدل» و «دربندون» بیان کرد: سریال «بدل» به کارگردانی علی مسعودی با شهادت آیت الله رئیسی و محرم و صفر همزمان شد و در آینده پخش می‌شود. سریال «دربندون» به کارگردانی حسن لفافیان از تولیدات سازمان صداوسیما نبود. تشخیص ما این بود که کیفیت لازم را ندارد و اثر قابل قبول نیست. این مجموعه فعلاً متوقف شده ولی ممکن است اصلاحاتی صورت بگیرد و پخش شود.

برمهانی در پایان درباره بازگشت برندها به تلویزیون عنوان کرد: شاید به دلایل مختلف یک برنامه را برنگردانیم چون یا برنامه خوبی نبوده یا تاریخ مصرفش تمام شده است و یا مساله کپی رایت و دیگر مسائل را دارد. با این حال برندها و افرادی که سازمان نمی خواهد با آنها کار کند خیلی تعداد کمی هستند. شاید الان غیرقابل پخش ترین عناوین برنامه ها در ذهن شما بیاید که اتفاقا ما مذاکره می کنیم که آنها ادامه پیدا کنند و پخش شوند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar