نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ستاره اسکندری مادر «سلمان فارسی» شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ستاره اسکندری مادر «سلمان فارسی» شد

ایرنا/ عوامل سریال «سلمان فارسی» با بازگشت از شاهرود، به زودی تصویربرداری بخش ایران باستان را در شهرک سینمایی غزالی آغاز می‌کنند. ستاره اسکندری در این سریال، نقش مادر «سلمان‌فارسی» را ایفا می‌کند.

فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری به تازگی در شاهرود به پایان رسیده است و عوامل آن به تهران بازگشتند. عوامل این سریال قرار است پس از چند روز، تصویربرداری را در شهرک غزالی آغاز کنند و ادامه فصل ایران باستان این مجموعه تولید شود.
ساخت دکورهای فصل ایران باستان «سلمان فارسی» در شهرک غزالی ادامه دارد. بخشی از تولید این سریال نیز با تکنولوژی جلوه های ویژه بصری پیش می‌رود.

سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اکرم (ص) در سه فصل ایران ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام می‌پردازد. داستان فصل یکم در ایران و بیرانس جریان دارد. فصل دوم در حجاز و سپس ایران جریان دارد و تا زمان مرگ او ادامه می‌یابد.

فیلمبرداری این سریال از اواخر آذر ۱۳۹۸ آغاز شده و این مجموعه قرار است در ۶۰ قسمت تولید شود. در ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ مستندی با نام «سلمان از آغاز» مربوط به مراحل تولید و پشت صحنه فصل یکم این مجموعه، پخش شد. طبق اطلاع‌رسانی‌ها قرار است پخش «سلمان فارسی» از سال ۱۴۰۵ آغاز شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره