نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

معرفی فیلم معروف «دختر گمشده» با بازی بن افلک

منبع
انتخاب
بروزرسانی
معرفی فیلم معروف «دختر گمشده» با بازی بن افلک

انتخاب/ فیلم دختر گمشده روایت زوجی را نشان می‌دهد که در پنجمین سالگرد ازدواجشان مردی به اسم نیکدان، متوجه می‌شود که همسرش گم شده است. رفتار عجیب نیک دان و دروغ‌ها و فریب‌ها باعث می‌شود که همه تصور کنند نیک دان همسر خود را کشته است و فراتر از آن به او لقب قاتل زنان را می‌دهند. داستان فیلم زمانی به اوج می‌رسد که همسر نیک دان را زنده در مکانی دیگر در حال زندگی روزمره به تماشاگران نشان می‌دهند...
نام فیلم:  دختر گمشده - Gone Girl
ژانر: درام، دسته فیلم های رازآلود، دلهره آور
کارگردان: دیوید فینچر
محصول: آمریکا
سال انتشار: 2014

امتیاز فیلم در (IMDb): 8.1 از 10 
بازیگران: 
بن افلک
رزمند پایک
نیل پاتریک هریس
تایلر پری
کری کون
خلاصه فیلم:
فیلم دختر گمشده روایت زوجی را نشان می‌دهد که در پنجمین سالگرد ازدواجشان مردی به اسم نیکدان، متوجه می‌شود که همسرش گم شده است. رفتار عجیب نیک دان و دروغ‌ها و فریب‌ها باعث می‌شود که همه تصور کنند نیک دان همسر خود را کشته است و فراتر از آن به او لقب قاتل زنان را می‌دهند. داستان فیلم زمانی به اوج می‌رسد که همسر نیک دان را زنده در مکانی دیگر در حال زندگی روزمره به تماشاگران نشان می‌دهند. فیلم دختر گمشده به صورت گسترده به مسائلی مانند اختلافات فرهنگی، اقتصادی، خیانت و تاثیر رسانه‌ای بر زندگی اجتماعی می‌پردازد.
درباره فیلم:
زمانی‌که رمان Gone Girl به نویسندگی گیلین فلین منتشر شد خیلی طول نکشید تا به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ژانر تریلر روان‌شناختی تبدیل شود. داستانی بسیار مرموز و البته جذاب که خیلی راحت می‌شد آن را برای یک اقتباس سینمایی مناسب دانست. کار به کاردان سپرده شد و کارگردان برجسته فیلم‌های جنایی یعنی دیوید فینچر وظیفه کارگردانی آن را برعهده گرفت تا فیلم Gone Girl به کارگردانی فینچر و با نقش‌آفرینی فوق‌العاده رزمند پایک و بن افلک به یکی از بهترین تریلر‌های روان‌شناختی دهه گذشته تبدیل شود.این فیلم در سال ۲۰۱۴ به تهیه‌کنندگی ریس ویترسپون با بودجه‌ای ۶۱ میلیون دلاری تولید شد و توانست در گیشه‌ها فروش خوب ۳۷۰ میلیون دلاری را پشت‌سر بگذارد. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar