نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

مهدی ماهانی با مدال و تتوی «همه خادم‌الرضاییم» در حرم رضوی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ مهدی ماهانی بازیگر سینما و مدل ایرانی سالهاست که در رشته فیتنس حضور پررنگی دارد و این بار نایب قهرمان مسابقات جهانی فیت مدل در کیش شد، مهدی ماهانی برای بار دوم به این مدال رسیده است.
او با مدال و تتوی خاص خادم الرضایش به پابوسی امام رضا(ع) رفت و نوشت:

دومین نایب قهرمانی جهان 
به لطف خداوند مهربان و شفاعت آقام امام رضا به درگاه خداوند بخشنده با تکیه بر ایمان قدرت ذهنم و پرداختن به اصل مسیر و حفط احترام توانستم به خودشناسی دیگری از خودم برسم و مرحله جدیدی از زندگی رو با تجاربی که کسب کردم شروع کنم.
از استاد گرانقدر جناب وحید اکبرزاده که  در انتقال دانش و تجربه و علم مربیگری و ساخت بدن چیزی دریغ نزاشتند نیز سپاسگزارم که بی منت در این مسیر من رو همراهی و راهنمایی کردند .
و 
همینطور  جناب کامران بختیاری طراح برتر و مجموعه برند «کمرون زیگزال » نیز کمال تشکر و قدردانی را به جا می آورم
می بایستی از ریاست محترم فدراسیون جناب دکتر نصیر‌زاده کمال قدردانی را از بایت راهنمایی های صحیح و حمایتشان در طول این ۳ سال عضویت در تیم ملی بجا بیاورم و دست مریزاد و خسته نباشید به ایشان از بایت برگزاری با شکوه مسابقات جهانی پرورش اندام 
 که با درایت،هوشمندی،شرایطی رو فراهم کردند که ما ورزشکاران بتونیم در این عرصه رقابت جهانی در این شرایط ویژه شرکت کنیم و موفق به افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان شویم.
‌‎از مدیر سازمان تیم های ملی پرورش اندام جناب دکتر رضا سلطانی عزیز ،مهربان و دوست داشتنی از بابت حمایت ها،دلسوزی های خالصانه و برادرانه ایی که در حق  بنده و ورزشکاران تیم ملی دارند و همیشه حامی بچه ها بودند تشکر و قدردانی می کنم
از مسئول کمیته فیتنس جناب امیر زندی که برای رشته فیتنس به حق زحمت می کشند و از مشوقین بنده برای حضور در این رشته بصورت حرفه ایی بودندو‌ در شکل گیری کاراکتر باشأن ورزشکاران و قهرمانان این حرفه  با درایت در مسیر درست حرکت می کنن.
و همینطور از سرپرست تیم ملی فیتنس جناب عطار و دبیر کمیته فیتنس جناب شوندی و مربیان تیم ملی فیتنس کمال. قدردانی را به جا می آرم.
مهدی ماهانی
ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه جمعه ۱۴۰۳/۰۷/۰۷:…حق گرفتنیست

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره