نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

هیو جکمن و رایان رینولدز در صدر فهرست مجریان «اسکار 2025»

منبع
مهر
بروزرسانی
هیو جکمن و رایان رینولدز در صدر فهرست مجریان «اسکار 2025»

مهر/ هیو جکمن و رایان رینولدز در صدر فهرست مجریان منتخب اسکار برای دوره نود و هفتم جای دارند.
 به نقل از ورلد آف ریل، به گفته یک منابع آگاه، هیو جکمن و رایان رینولدز به عنوان بهترین گزینه برای میزبانی جوایز اسکار در فصل آینده انتخاب شده‌اند.
این ۲ بازیگر که با فیلم «ددپول و ولورین» جایگاه خود را به عنوان ۲ ستاره بزرگ سینمای سال ثبت کرده‌اند، به تازگی تور مطبوعاتی برای این فیلم پرفروش را به پایان برده‌اند و هر جا که ‌رفته‌اند، اقبال بی حد رسانه‌ای ایجاد شده است و فیلم آنها هم در آستانه ورود به فهرست ۲۰ فیلم برتر تاریخ است.
در حالی که جکمن ۵۵ ساله و رینولدز ۴۷ ساله، هنوز تایید نکرده‌اند که آیا میزبان اسکار خواهند بود یا خیر، در صورت امضای قرارداد، آکادمی باید هزینه قابل توجهی برای همراه داشتن آنها صرف کند زیرا برخلاف جیمی کیمل، این ۲ ستاره‌های اصلی سینما هستند و باید برای وام دادن قدرت خود به اسکار، آکادمی پول زیادی پرداخت کند.
البته حضور این ۲ بازیگر برای آکادمی هم وسوسه‌انگیز است زیرا مراسم اسکار را به یک سود تبلیغاتی چندرسانه‌ای تبدیل می‌کند.
بدون شک، هر دوی این بازیگران هوشمندانه از این فضا برای تبلیغ فیلم‌های غیرمارولی خود که قرار است سال ۲۰۲۵ اکران شوند، استفاده می‌کنند که شامل «دوستان حیوانات» برای رایان رینولدز و «مرگ رابین هود» برای هیو جکمن است.

این در حالی است که هر دوی این بازیگران آمادگی اجرای موسیقی هم دارند.
هیو جکمن البته ۵ سال پیش میزبان این برنامه بود، اما انجام این کار با رایان رینولدز می‌تواند حال و هوای کاملا متفاوتی ایجاد کند و هیجان‌انگیزتر از اولین باری که میزبانی مراسم را برعهده داشت، باشد.
گفته می شود اگر آنها در نهایت موافقت کنند که این کار را انجام دهند، یک چک ۷ رقمی برای این کار دریافت می‌کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar