نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

دعوت به مراسم گردن‌زنی در شبکه نمایش خانگی

منبع
سلام سينما
بروزرسانی

سلام سینما/ گردن‌زنی‌ به کارگردانی سامان سالور که با الهام از یک پرونده جنایی واقعی در ایران به نگارش درآمده، روایتگر یک جنایت دلخراش است که دامان دو خانواده متمول را که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند می‌گیرد.
سامان سالور در همان قسمت ابتدایی با به تصویر کشیدن صحنه جنایت و همچنین برملا کردن اینکه قاتل چه کسی است ، نشان می‌دهد به جای آنکه بخواهد مخاطب را درگیر کیستی قاتل یا قاتلین کند به دنبال کشف روابط افراد و پیچیدگی‌های روانی آنهاست.
سریال گردن‌زنی از همان آغاز تلاش می‌کند شخصیت‌هایی پرگره با گذشته‌هایی سوال برانگیز به تصویر بکشد. به نظر می‌رسد سالور همان‌قدر که تلاش می‌کند شخصیتی را بی‌رحم و آسیب‌زننده معرفی کند، در عین حال تلاش دارد همان شخصیت را به عنوان فردی ترحم‌برانگیز و آسیب‌پذیر به مخاطب بشناساند.
رویا نونهالی، حسن معجونی، الهام پاوه‌نژاد و پژمان بازغی از جمله بازیگران مطرح این سریال پر کاراکتر هستند.  با این حال تا به اینجا این مهدی حسینی‌نیا است که در نقش شاهرخ  توانسته بیش از بقیه مخاطب را درگیر شخصیت خود کند.
سریال گردن‌زنی بعد از دو قسمت هنوز مشخص نکرده است که آیا قرار است به قواعد ژانر درام معمایی پایبند باشد و یا اینکه می‌خواهد سریالی با ترکیبی از همه باشد. شاید به همین دلیل است که برای بعضی مخاطبان ضد ژانر قلمداد می‌شود. البته گردن‌زنی با همه ابهاماتش می‌تواند مخاطب را به تماشای خود ترغیب کند.
تماشای این سریال به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود.



به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar