نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

ردپای این آقا با بیانسه در قتل مایکل جکسون دیده شد!

منبع
برترين ها
بروزرسانی
ردپای این آقا با بیانسه در قتل مایکل جکسون دیده شد!

برترین ها/ بعید است درباره اتفاقات عجیب و غریب صنعت موسیقی آمریکا در این روزها و هفته‌ها چیزی نشنیده باشید. اتفاقاتی که از سال‌ها پیش جریان داشت در نهایت با دستگیری و صدور کیفرخواست برای یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های هیپ‌هاپ در آمریکا به اوج خود رسید و با گمانه‌زنی‌ها و شایعات فراوان از طرف روزنامه‌نگاران و طرفداران ادامه یافت. گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی که اگر در جریانشان باشید حتما می‌دانید دامن کمتر ستاره پرطرفداری در موسیقی تجاری آمریکا به آن آلوده نشده و از بیانسه و جی‌زی گرفته تا جاستین بیبر و آشر نقش‌هایی مهم در این شایعات بازی می‌کنند.

ردپای این آقا با بیانسه در قتل مایکل جکسون دیده شد!

 

داستان این زلزله مهیب اما از کجا آغاز شد؟ شخصیت اصلی داستان که هرچند هنوز هیچ اتهامی علیه او ثابت نشده اما می‌توانیم او را ویلِین یا شخصیت منفی اصلی بنامیم بدون شک غول هیپ‌هاپ آمریکا شین جان کومبز یا آنچنان که طرفدارانش او را می‌شناسند "پی. دیدی" است. اگر بخواهیم درباره نقش و تاثیر این رپر و تهیه کننده موسیقیِ 54 ساله در صنعت موسیقی آمریکا حرف بزنیم این مقاله کافی نخواهد بود اما درباره موفقیت این رپر همین بس که در میان انبوه ستاره‌های ریز و درشت موسیقی آمریکا شین کومبز از معدود افرادی است که توانسته به ثروت بیش از یک میلیارد دلار برسد و همچنین بسیاری از ستاره‌های بزرگ و شناخته شده این صنعت از جمله آشر و جاستین بیبر و مری جی و ... توسط او به مخاطبان معرفی شده‌اند.

ردپای این آقا با بیانسه در قتل مایکل جکسون دیده شد!

به هرحال داستانی که از مدت‌ها قبل آغاز شده بود درنهایت در هفته گذشته با دستگیری دیدی به یکی از نقاط عطفش رسید و حالا این رپر مشهور باید در برابر اتهاماتی بسیار سنگین و جدی مانند قاچاق انسان، تجاوز، آزار جنسی، باجگیری از طریق ضبط ویدئو و تجاوز و آزار جنسی کودکان از خود دفاع کند. در این مقاله سعی می‌کنیم همراه هم ابتدا واقعیات این پرونده سنگین و پرجنجال را مرور کنیم و پس از آن به سراغ شایعات خواهیم رفت و خواهیم دید که در شبکه‌های اجتماعی راجع به جرایم دیدی و سلبریتی‌های مرتبط با او چه می‌گویند.

وقتی پی دیدی بالاخره دستگیر شد

در شانزدهمین روز از سپتامبر کومبز در منزلی در منهتن به خاطر اتهاماتی فدرال چون زد و خورد و قاچاق جنسی(قاچاق انسان با هدف سوءاستفاده جنسی) دستگیر شد. دادستان پرونده از بازخواستی 14 صفحه‌ای خبر داد که طی آن این رپر علاوه بر اتهامات ذکر شده به ایجاد و گرداندن یک تشکیلات مجرمانه کامل در کنار فعالیت در صنعت موسیقی متهم شده است. طی این دادخواست دیدی از تک‌تک مهره‌های این تشکیلات نه تنها برای چند دهه قاچاق انسان، سوءاستفاده و تهدید علیه زنان و ارضای نیازهای غیرمتغارف جنسی خود استفاده کرده بلکه این امکانات به این رپر اجازه داده برای دهه‌ها از شهرتش محافظت کند و تقریبا هر صدایی بر علیه خودش را خاموش کند.

ردپای این آقا با بیانسه در قتل مایکل جکسون دیده شد!

صادر شدن این دادخواست خیلی زود به مهم‌ترین خبر آمریکا تبدیل شد و این موضوع هم به خاطر جدی بودن و تنوع اتهام‌ها علیه دیدی(اتهامات دیگری مانند ایجاد آتش‌سوزی عمدی، رشوه، آدم‌ربایی و خلل ایجاد کردن در روند عادلانه قضایی) و هم به خاطر جزئیات عجیب و غریب این پرونده بود. برای نمونه باید به ضبط بیش از 1000 بطری روغن بچه از یکی از خانه‌های دیدی اشاره کرد. این موضوع هرچند خیلی زود به دست‌مایه‌ای برای شوخی‌های اینترنتی تبدیل شد اما خبرنگارانی که از نزدیک موضوع را دنبال می‌کردند می‌دانستند حقیقت این هزار بطری روغن به هیچ‌وجه خنده‌دار نیست.

داستان فریک آفز و روغن بچه

ردپای این آقا با بیانسه در قتل مایکل جکسون دیده شد!

فریک آفز Freak-offs عنوانی است که دیدی و اطرافیانش به رسم و رویداد مجرمانه‌ای داده بودند که هرچندوقت یک‌بار بر حسب نیاز اتفاق می‌افتاد. در این رویداد دیدی و اطرافیانش در اتاق‌های مملو از دوربین‌های باکیفیت افراد مختلفی(عموما زن‌ها) را مجبور به رابطه جنسی و انجام اعمال جنسی طولانی‌مدت عموما با کارگران جنسی می‌کردند و تک‌تک جزئیات این رویداد ضبط و بعدها برای تحت فشار قرار دادن قربانیان استفاده می‌شد. به گفته شاهدان هم قربانیان و هم کارگران جنسی در این رویدادها به شدت تحت تاثیر مواد مخدر و الکل قرار داشتند و در صورت امتناع از همکاری پاسخ‌های خشونت‌آمیزی دریافت می‌کردند.

باید توجه داشت که دیدی مطابق انتظار تمام اتهامات وارده را رد کرد و توضیح داد که افرادی برای به دست آوردن پولِ راحت به دنبال آلوده کردن شهرت او و صدمه زدن به خانواده او هستند. با این وجود  و با وجود تحویل پاسپورت خود و فرزندانش و پیشنهاد وثیقه‌ای به ارزش 50 میلیون دلار، قاضی پرونده درخواست آزادی موقت دیدی را نپذیرفت و او دستکم تا زمان دادگاه باید در بازداشتگاه متروپولیتن در بروکلین باقی بماند.

رپر یا یک رئیس مافیا با دستانی غرق در خون

ردپای این آقا با بیانسه در قتل مایکل جکسون دیده شد!

توجه داشته باشید که دیدی علاوه بر شهرت و قدرت و نفوذ قابل توجه در صنعت موسیقی در دنیای واقعی هم یک فرد بسیار قدرتمند است یا دستکم بود. یک میلیاردر با صدها حقوق‌بگیر مسلح و خلاف‌کار و در صورت تایید شدن حتی بخشی از اتهامات یک رئیس مافیای درست و حسابی. به همین دلیل است که در سال‌های گذشته یا شکایتی بر علیه دیدی انجام نشده و یا اگر شده خیلی زود یا با پول و یا با زور خاتمه یافته است. با این وجود ظاهرا دستگیری دیدی باعث ایجاد دلگرمی در قربانیان شده و تنها پس از نشست خبری دادستان درباره پرونده دیدی، 120 شاکی یا قربانی جدید حاضر به ثبت شکایت شدند.

زن شجاعی که بهمن به راه انداخت

تقریبا یک سال پیش بود که خواننده آراندبی و پاپ آمریکایی یعنی کِیسی وِنچورا که مدتی هم با دیدی نامزد بود، شکایتی بر علیه او تنظیم کرد. در این شکایت دیدی به جرم‌هایی چون آزار، تجاوز و ضرب و شتم(و جرم‌های دیگر) متهم شده بود اما مطابق انتظار تنها یک روز پس از ثبت شکایت، کیسی با دیدی به توافق رسید و پرونده هیچ‌وقت به دادگاه نرسید. با این همه همین عمل شجاعانه کیسی باعث به راه افتادن بهمنی بر علیه دیدی شد و پس از او کم‌کم شاکیان جدیدی حاضر شدند این فرد قدرتمند و خطرناک را به جرم‌های مختلفی متهم کنند. 

جدا از اتهامات اثبات نشده، درباره دیدی چه شایعاتی وجود دارد؟

ردپای این آقا با بیانسه در قتل مایکل جکسون دیده شد!

توجه داشته باشید که ما در حال حاضر در معرض یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های مربوط به موسیقی آمریکا هستیم و شایعات فراوانی درباره دیدی و دیگر سلبریتی‌ها در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی در گردش است. بد نیست همراه هم نگاهی به برخی از همین شایعات که بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفته بیندازیم.

ردپای این آقا با بیانسه در قتل مایکل جکسون دیده شد!

بسیاری از کاربران آمریکایی معتقد هستند دیدی با رپر مشهور میک میل رابطه جنسی داشته است و همچنین به خاطر رابطه نزدیک اشتون کوچر و دیدی بسیاری فکر می‌کنند ازدواج کوچر و میلا کونیس با فشار دیدی انجام شده است و البته بسیاری هم دیدی را دلیل جدایی جنیفر لوپز و بن افلک می‌دانند. برخی از کاربران هم با استناد به آهنگ جی کول به نام "She Knows"، دیدی را مرتبط با مرگ بسیاری از افراد مشهور همچون آلیا (Aaliyah) می‌دانند. بنابر شنیده‌ها، جی زی و دیدی با مرگ آلیا در یک تصادف رانندگی مرتبط هستند، آن‌هم زمانی آن خواننده با همسرجی زی یعنی بیانسه ملاقات کرد. ظاهراً آلیا «کنار زده شد» تا در کار بیانسه دخالت نکند. حتی نظرات و ردپا‌هایی مبنی بر دست داشتن جی زی و دیدی در مرگ مایکل جکسون هم وجود دارد!

اگر از این شایعات که تقریبا مدرکی برایشان دستکم در حال حاضر وجود ندارد بگذریم به شایعاتی می‌رسیم که هرچند اثباتشان سخت است اما کاملا هم بر پایه حدس نیستند.

دیدی و مرگ مشکوک مادر فرزندانش

ردپای این آقا با بیانسه در قتل مایکل جکسون دیده شد!

دیگر موضوع دوباره سر زبان‌ها افتاده مرگ مشکوک کیم پورتر بر اثر ذات‌الریه در سال 2018 است. کیم در آن زمان در رابطه با دیدی به سر می‌برد و مرگ ناگهانی‌اش بسیاری را شوکه کرد. بسیاری معتقد هستند دیدی مادر فرزندانش را به خاطر تلاش برای چاپ یک زندگی‌نامه و افشای بسیاری از حقایق به قتل رسانده است. در زمان مرگ پورتر اما فرزندان او و دیدی با یک پست اینستاگرامی این شایعه و اساسا وجود آن کتاب را تکذیب کردند.

داستان "مهمانی‌های سفید" و بیانسه و جی‌زی

 

ردپای این آقا با بیانسه در قتل مایکل جکسون دیده شد!

دیگر موضوع پرحاشیه‌ای که باعث شده نام دیدی و بسیاری از سلبریتی‌های دیگر سر زبان‌ها بیفتد موضوع White Parties یا مهمانی‌های سفید برگزار شده توسط دیدی است. البته این موضوع که رپر ثروتمندی چون دیدی علاقه فراوانی به برگزاری مهمانی‌های پر زرق و برق و مملو از سلبریتی داشته چندان برای کسی عجیب یا جدید نیست. ظاهرا دیدی خودش را با گتسبی در کتاب گتسبی بزرگ مقایسه می‌کرده و سلبریتی‌های فراوانی مانند بیانسه و همسرش جی‌زی هم مرتبا در این مهمانی‌ها حضور داشته‌اند. همین رابطه صمیمانه باعث شده بسیاری از کاربران دیدی و قدرت و نفوذ مجرمانه‌اش را در موفقیت‌های این زوج مشهور موثر بدانند و معتقد باشند دیدی اجازه نمی‌داده بسیاری از خواننده‌های بااستعداد زن ار نظر شهرت به سطح بیانسه برسند.

درنهایت چه می‌شود؟

باید توجه داشته باشید که ما با یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های تاریخ صنعت سرگرمی آمریکا مواجه هستیم و مطمئنا رسیدگی به تمام اتهامات زمان زیادی می‌برد. بازبی توضیح داده که در همین مدت کم علاوه بر 120 شاکی در حدود 3000 فرد حقیقی برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند.بازبی همچنین توضیح داده که اکثریت قربانیان را زنان سیاه‌پوست تشکیل داده‌اند و 25 قربانی در زمان واقعه زیر سن قانونی بوده‌اند. بازبی ادامه داده قربانیان از 25 ایالت مختلف آمریکا بوده‌اند و یکی از قربانیان در زمان حادثه تنها 9 سال داشته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar