نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

ژیلا صادقی مجری رادیو شد

منبع
مهر
بروزرسانی
ژیلا صادقی مجری رادیو شد
مهر/ برنامه «بام تهران» از روز گذشته شنبه ۱۴ مهر روی آنتن رادیو تهران رفت و ژیلا صادقی برای اولین بار اجرای یک برنامه رادیویی را بر عهده گرفت.

 ژیلا صادقی از دهه ۸۰ اجرای برنامه های تلویزیونی را بر عهده داشته است که از برنامه های شاخص او می توان به «سالی نو»، «تمام ماه»، «نگی که نگفتی» و «اینک بهار» اشاره کرد. از آخرین اجراهای او نیز می توان به برنامه صبحگاهی شبکه سه اشاره کرد که وی پس از چند سال دوری از تلویزیون به این رسانه بازگشت.

او حالا پس از سال ها اجرای تلویزیونی، به رادیو آمده است و اجرای برنامه صبحگاهی رادیو تهران را با نام «بام تهران» اجرا می کند.

این برنامه بخش های مختلفی دارد و در هر بخش به اخبار، رویدادها و موضوعاتی برای حال خوب و فضای مفرح در صبح می پردازد که از خبرنگاران تخصصی حوزه های مختلف بهره می گیرد. همچنین این برنامه رویکردی طنازانه به اخبار دارد. صادقی در این برنامه واکنشی طنز به اخباری دارد که این روزها در رسانه ها و توسط مسئولان مطرح می‌شود.

حسن شمشادی فعال رسانه، تحلیلگر و کارشناس در این برنامه بخش‌های ثابتی دارد که هم به تحلیل برخی اخبار می پردازد و هم گفت‌وگو دارد.

«بام تهران» شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی محمد بخشایش و سردبیری هدی فلاح از ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح روی آنتن می‌رود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره