نماد آخرین خبر

روایت کارگردان «دلشکسته» از عشق و کرونا

منبع
مهر
بروزرسانی
روایت کارگردان «دلشکسته» از عشق و کرونا

مهر/ علی روئین‌تن که برای فیلمنامه «عشق‌جامه‌گان» پروانه ساخت دریافت کرده است، عنوان کرد که پروسه تولید این اثر به زودی آغاز خواهد شد.

فیلمنامه «عشق‌جامه‌گان» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی روئین‌تن از سازمان سینمایی کشور پروانه ساخت دریافت کرده است. این فیلم که موضوعی عاشقانه دارد درباره فداکاری پزشکان و پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا در ایران ساخته می‌شود.

علی روئین‌تن در رابطه با حضور این فیلم در چهل‌و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: من حدود ۴ - ۵ سال برای نگارش این فیلمنامه زمان گذاشته‌ام و «عشق‌جامه‌گان» اکنون در مراحل پیش‌تولید قرار دارد. ما سعی خودمان را می‌کنیم که فیلم به جشنواره امسال برسد اما جشنواره برایمان ملاک نیست بلکه دوست داریم فیلمی بسازیم که مردم از تماشای آن لذت ببرند.

وی تاکید کرد: ابتدا قرار بود آقای رضا چوبینه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد اما شرایط پروژه و سرمایه‌گذار در این سال‌ها تغییر کرد درنتیجه ایشان نتوانست با این فیلم همراه شود.

علی روئین‌تن که سال‌هاست قصد ساخت فیلم سینمایی «چریک» درباره زندگی شهید ابراهیم هادی را دارد، درباره این فیلمنامه گفت: این فیلمنامه آماده است و تنها خانواده شهید باید رضایت خودشان را از ساخت این فیلم اعلام کنند. برای من ویژگی فتوت و مردم‌داری شهید ابرهیم هادی بسیار مهم است و در این فیلم سعی دارم از زاویه‌ای متفاوت به این شهید نگاه کنم.

این کارگردان در پایان درباره وضعیت مستند «آتش و گلستان» بیان کرد: مستند «آتش و گلستان» اکنون توسط آرش قاسمی صداگذاری و محمد فرشته‌نژاد آهنگسازی می‌شود.

مستند «آتش و گلستان» یک مستند داستانی است که هفت محقق در آن تلاش می‌کنند راجع به شهید ابراهیم هادی حقایقی را که دریافت و برداشت کرده‌اند برای کارگردانی که قصد نوشتن فیلمنامه‌ای بر اساس زندگی این شهید را دارد، ارائه کنند. درواقع این فیلم قرار است پشتوانه‌ای باشد برای ساخت فیلم سینمایی به نام «چریک» که روایت‌گر پهلوانی و زندگی این شهید است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره