نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

ساخت فصل دوم «طوبی»؛ پرشمارترین درخواست مردم

منبع
صبا
بروزرسانی
ساخت فصل دوم «طوبی»؛ پرشمارترین درخواست مردم

صبا/ عوامل سریال «طوبی» با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان (١۶٢) اداره‌کل روابط‌ عمومی‌ صداوسیما شنوای صدای مخاطبانی از سراسر ایران شدند که غالب درخواست‌هایشان معطوف به ساخت فصل دوم این سریال پربیننده بود.
به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سعید سلطانی، کارگردان؛ سیدحامد حسینی، تهیه‌کننده؛ سیدحسین امیرجهانی، نویسنده؛ شبنم قربانی، بازیگر نقش «طوبی»؛ امین زندگانی، بازیگر نقش «فخرالدین»؛ محمدرضا هلال‌زاده، بازیگر نقش «ضیا»؛ رامین راستاد بازیگر نقش «نسیم» و شهین تسلیمی‌بازیگر نقش «زیور» با حضور در واحد ١۶٢ با مخاطبان تلویزیون گفت‌وگو کردند و به بیش از ۱۵۰ سؤال و نقطه‌نظر مردم درباره سریال «طوبی» پاسخ دادند.
سیدحسین امیرجهانی، نویسنده سریال، درباره حضورش در واحد ۱۶۲ گفت: در درجه اول، مردم لطف خودشان را نثار ما کردند و در درجه بعدی، بیشترین موضوعی که پرسیدند، درخصوص ادامه‌دار بودن و مهم‌ترین نظرشان، جذابیت پیش‌بینی‌ناپذیر بودن سریال بود.
 وی در ادامه با بیان اینکه نکته قابل‌توجه در تماس مخاطبان سریال با  واحد ١۶٢، سن آن‌ها بود، گفت: بیشتر مخاطبان بین ١٢ تا ۲۵ سال داشتند که این موضوع نشان می‌دهد «طوبی» توانسته قشر نوجوان و جوان را نیز جذب کند.
همچنین، امین زندگانی، بازیگر نقش فخرالدین، با اشاره به ابراز لطف مخاطبان در تماس با ١۶٢ گفت: تشکر از کیفیت و جذابیت موضوع سریال و همچنین درخواست ادامه‌دار بودن طوبی مهم‌ترین موضوعاتی بود که در تماس مخاطبان با ١۶٢ مطرح شد.
محمدرضا هلال‌زاده، بازیگر نقش ضیا هم با اشاره به اینکه در بیشتر تماس‌ها مخاطبان درباره ساخته شدن «طوبی» ٢ سؤال می‌کردند، گفت: سؤال دیگری که اکثر مخاطبان پرسیدند، درباره امکان بازگشت ضیا در «طوبی» ٢ بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره