نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

گاف محتوایی سریال ‌«گردن زنی»!

منبع
هفت صبح
بروزرسانی
گاف محتوایی سریال ‌«گردن زنی»!

هفت صبح/ ششمین قسمت از سریال «گردن زنی» ساخته سامان سالور جمعه اخیر منتشر شد‌.
 اگر تازه‌ترین قسمت «گردن زنی» را ندیده‌اید، این بخش را نخوانید چون به ناچار کمی از داستان را لو داده‌ایم. ماجرا از این قرار است که مونا (سمیرا حسین‌پور) به درخواست بازپرس (امیر با بازی امین شعرباف) به خانه عروس و داماد رفت که در قسمت اول به قتل رسیدند. مونا لباس‌های داماد (نیما/ کیسان دیباج) را گشت و ناگهان گفت لباس منقش به تک‌شاخ او در گنجه نیست!
امیر از حافظه مونا تعجب کرد و همزمان توی ذهنش جرقه خورد که این لباس را تن یک نفر دیده. او کسی نیست جز خود قاتل یعنی شاهرخ با بازی پوریا رحیمی‌سام! این گره‌گشایی نه‌تنها عجیب و دم‌دستی است که شخصیت مخوف شاهرخ را هم زیر سوال می‌برد. یعنی او اینقدر نادان است که لباس مقتول را بپوشد و توی شهر مقابل دوربین‌های فراوان راه برود؟
این بخش هم حاوی اسپویل است. چندی پیش نوشتیم «گردن زنی» تازه‌ترین سریالی است که بخشی از آن به پدیده شوگر‌ددی می‌پردازد. صحبت از عشق دختری جوان (هستی/ هلن نقلی‌لو) به مردی میانسال و متاهل (مسعود/ حسن معجونی) بود. در قسمت ششم اما مشخص شد این سوز و گداز دخترانه، یک نقشه است؛ نقشه‌ای که همسر مسعود (گیسو / رویا نونهالی) کشیده و دامی است که برای شوهر خویش پهن کرده است.
اخیرا معلوم شد زن متمول است و مسعود پس از ازدواج با او صاحب ثروت شده اما رابطه زوجین نیز تیره است و زن مدام همسر را تحقیر می‌کند. باید دید سرنوشت این وجه از سریال چه خواهد شد؟ فعلا که «گردن زنی» با روایتی کند و خسته‌کننده و با کم‌ترین داده‌ها پیش می‌رود و انتقادات زیادی به کیفیت پایین آن وارد شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره