نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

عکسی از پشت‌صحنه «زخم کاری 4» در نروژ بدون مالک!

منبع
فيلم نيوز
بروزرسانی
عکسی از پشت‌صحنه «زخم کاری 4» در نروژ بدون مالک!

فیلم نیوز/ تصاویری از پشت صحنه فصل چهارم سریال «زخم کاری» در نروژ منتشر شده که نشان می‌دهد در فصل جدید قرار است بالاخره تکلیف قراردادهای مالک با نروژی‌ها مشخص شود. در تصاویر منتشر شده از این پشت‌صحنه، محمدحسین مهدویان، الناز ملک و رعنا آزادی‌ور به همراه مهدی پاکدل دیده می‌شوند و خبری از جواد عزتی نیست.
 فصل سوم سریال «زخم کاری» روز 23 شهریور به پایان رسید و حالا بعد از گذشت حدود چهل روز، این گروه درحال ضبط سکانس‌های باقی‌ مانده برای فصل چهارم هستند.

یکی از مهمترین مسائلی که از قسمت اول سریال مدام پیرامونش صحبت می‌شد، قرارداد نروژی‌ها و انتقال پول این قرارداد به حساب مالک بود. حالا گویا در قسمت چهارم با سفر عوامل سریال به اسلو، پایتخت کشور نروژ، ظاهرا قرار است بالاخره وضعیت این قرارداد روشن شود و ماجرای زخم کاری به فاز جدیدی برود.
 سلفی محمدحسین مهدویان در پشت صحنه فصل چهارم «زخم کاری» با حضور علی مردانه، الناز ملک، رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل.
در تصاویری که امروز از پشت‌صحنه فصل چهارم منتشر شده، خبری از جواد عزتی نیست و غیر از محمدحسین مهدویان از میان بازیگران، الناز ملک به همراه رعنا آزادی‌ور دیده می‌شوند. نکته مهم اینکه مهدی پاکدل هم در این تصاویر هست. هنوز نمی‌دانیم به جمع بازیگران سریال پیوسته یا صرفا به خاطر همسرش به این سفر رفته است.
در خبرها اعلام شده که فصل جدید این سریال احتمالا با پایان سریال «بازنده» در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. در این فصل شاهد حضور جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الناز ملک خواهیم بود، ضمن اینکه مهدی سلطانی هم به جمع بازیگران فصل چهارم اضافه شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره