نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

«پیر پسر» بهترین فیلم «فستیوال لندن‌بریز» ‌شد

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
«پیر پسر» بهترین فیلم «فستیوال لندن‌بریز» ‌شد

خبرآنلاین/ فیلم سینمایی «پیر پسر» در فستیوال فیلم لندن‌بریز انگلستان شد بهترین فیلم شناخته شد.
 فیلم سینمایی «پیر پسر» ساخته‌ی اکتای براهنی در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در بیست و چهارمین دوره فستیوال فیلم لندن‌بریز انگلیس جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.
فستیوال فیلم لندن‌بریز هرساله در هفته‌ی آخر اکتبر در شهر لندن برگزار می‌شود و در این دوره که بیست و چهارمین دوره‌ی این فستیوال بود فیلم سینمایی «پیرپسر» جایزه بهترین فیلم این فستیوال را دریافت کرد.
قابل ذکر است باوجود اینکه فیلم سینمایی «پیر پسر» ۱۹۰ دقیقه است  در جشنواره‌های بین‌المللی مختلف بسیار مورد توجه و استقبال داوران و منتقدان قرار گرفته و  مخاطبین پس از پایان نمایش با تشویق فراوان از این فیلم  تعریف و تمجید  کرده اند.
دومین ساخته‌ی اکتای براهنی به تهیه کنندگی بابک حمیدیان و حنیف سـروری و سرمایه گذاری ارسلان براهنی و امیرحسین عبدالهی پیش‌تر برنده جایزه پرده بزرگ بهترین فیلم از پنجاه و سومین دوره فستیوال فیلم روتردام شده و در فستیوال فیلم ترانسیلوانیا رومانی نیز به عنوان بهترین پرفورمنس و اجرای بازیگران مورد تحسین قرار گرفت.
‌‎همچنین حسن پورشیرازی برای بازی در این فیلم سینمایی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد بیست و سومین دوره‌ی فستیوال فیلم ترانسیلوانیا رومانی را از آن خود کرده است. 

این فیلم همچنین برنده‌ی جایزه بهترین فیلم بخش "سینمای جهان" در فستیوال فیلم گالوی ایرلند نیز شده است.
 حامد بهداد، لیلا حاتمی، محمد ولی زادگان و حسن پورشیرازی بازیگران اصلی این فیلم هستند و همچنین محمدرضا داوودنژاد، فهیمه رحیم نیا، علی رحیمی، میثم غنی زاده، مهسا باقری، مهری کاظمی، هژیرسام، وحید رحمتی و .. نیز حضور دارند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره