باشگاه خبرنگاران/ مديرکل روابط عمومي رسانه ملي در آخرين پستي که در صفحه شخصي خود منتشر کرد از رتبهبندي برنامهها و سريالهاي نوروزي خبر داد.
توضيحات مدير روابط عمومي رسانه ملي درباره آخرين آمار نظرسنجي عملکرد نوروزي تلويزيونبه گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران جوان، هرساله در توليد و پخش برنامهها و سريالهاي نوروزي رقابتي تنگاتنگ بين برنامه سازان و سريال سازان رسانه ملي وجود دارد، رقابتي که در پايان تعطيلات با توجه به نظرسنجي رسانه ملي پربيننده ترين آنها معرفي خواهد شد. در همين راستا محمد حسين رنجبران مديرکل روابط عمومي صدا و سيما با انتشار پستي در صفحه شخصي خود به آخرين آمار اين نظر سنجي اشاره کرد و چنين نوشت:
«خيلي از دوستان رسانهاي تماس ميگيرند و از آخرين نظرسنجي برنامههاي نوروز ميپرسند. اولا نتيجه نهايي نظرسنجي مثل همه سالها بعد از پايان تعطيلات اعلام ميشه، اما همين قدر رو ميتونم بگم تا اينجاي کار در ميان سريالهاي نوروزي دو سريال «زوج يا فرد» از شبکه سه و «نون.خ» از شبکه يک دوش به دوش هم دارند پيش ميرند و فاصله بسيار کمي باهم از نظر جذب مخاطب داشته اند و در ميان برنامههاي شاخص نوروزي هم همين وضع رو
«خندوانه» از نسيم، «عصر جديد» از شبکه سه، «برنده باش» از شبکه سه و
«کودک شو» از شبکه نسيم دارند و دوش به دوش هم دارند رقابت ميکنند.
در ويژه برنامههاي سال تحويل ۹۸ هم رقابت اصلي ميان ويژه برنامههاي شبکههاي سه، نسيم و يک است.
براي نتايج نهايي تا اول هفته بعد بايد صبر کرد رقابت ميان سريالها از يک طرف و برنامههاي شاخص شبکهها بسيار شديد و نزديک. خداقوت به همه همکاران عزيز در سازمان و تشکر از مردم عزيزمون به خاطر توجه شون که خستگي رو از تن همه بيرون ميکنه.»
براساس اين گزارش و گفته مديرکل روابط عمومي رسانه ملي، براي رسيدن به آماري دقيق و صحيح بايد تا پايان تعطيلات نوروزي منتظر ماند، تا به آماري جامع از همه برنامهها و مجموعههاي تلويزيوني برسيم.
بازار