برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رونمایی از پوستر «بچه زرنگ» با حضور وزیر آموزش و پرورش

منبع
مهر
بروزرسانی
رونمایی از پوستر «بچه زرنگ» با حضور وزیر آموزش و پرورش

مهر/ محسن حاجي ميرزايي وزير آموزش و پرورش به همراه فاضل نظري مديرعامل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان با حضور در استوديو هنرپويا از پوستر انيميشن سينمايي «بچه زرنگ» که با سرمايه ‌گذاري مشترک کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و گروه هنرپويا در حال توليد است، رونمايي کردند.

وزير آموزش و پرورش در کنار رونمايي از پوستر «بچه زرنگ» از استوديو هنرپويا بازديد کرد و از روند توليد اين انيميشن سينمايي و سريال مطلع شد.

در خلاصه داستان انيميشن سينمايي «بچه ‌زرنگ» آمده است: «محسن پسربچه‌اي است که عاشق ابرقهرمان‌هاي فيلم‌هاست و هميشه تلاش مي‌کند تا با وسايل ابرقهرماني‌اش به هرکس و هر چيزي کمک کند. اما در يک اتفاق نادر، محسن با حيواني مواجه مي‌شود که از گونه حيوانات منقرض شده ايران است. محسن تصميم مي‌گيرد تا به آن حيوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچيان و رويارويي با حيوانات منقرض‌شده ديگر، شروع يک ماجراي پيچيده براي محسن است ... »

«بچه ‌زرنگ» که اولين انيميشن سينمايي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان است، توسط مجموعه هنر پويا در دست ساخت است؛ مجموعه‌اي که تا امروز تجربه ساخت و عرضه موفق فيلم‌هاي سينمايي «شاهزاده روم» و «فيلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترين انيميشن‌هاي تاريخ سينماي ايران، در کارنامه خود دارد.

انيميشن سينمايي «بچه‌ زرنگ» به تهيه‌کنندگي حامد جعفري و کارگرداني هادي محمديان با سرمايه‌گذاري مشترک کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و شرکت هنر پويا توليد شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar