نماد آخرین خبر

«لتیان» در اکران آنلاین چقدر فروخت؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
«لتیان» در اکران آنلاین چقدر فروخت؟

ايسنا/ فيلم سينمايي "لتيان" ساخته علي تيموري، با بيش از ۵۴ هزار بليت فروخته  شده به پايان اکران آنلاين خود رسيد.
فيلم سينمايي "لتيان" از پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹ وارد چرخه اکران آنلاين شد و بعد از گذشت ۳۰ روز در ادامه اعلام رسمي آمار فروش فيلم‏هاي اکران شده با مجموع فروش ۵۴ هزار و ۹۱۱ هزار بليت در دو سرويس فيليمو و نماوا به پايان دوره اکران آنلاين خود رسيد.

در اين فيلم سينمايي پريناز ايزديار، امير جديدي، حسن معجوني، ستاره پسياني، عليرضا ثاني فر و  سارا بهرامي به ايفاي نقش پرداخته‌اند که "لتيان" توانست فروش بيش از يک ميليارد تومان را  در گيشه آنلاين تصاحب کند.

همچنين "لتيان" با پشت سر گذاشتن مراحل ورود به شبکه نمايش خانگي به زودي در سرويس‏هاي وي او دي در دسترس عموم قرار خواهد گرفت؛ تا مخاطباني که موفق به تماشاي آنلاين، در زمان اکران نشدند بتوانند اين فيلم را ببيند.

در خلاصه داستان اين فيلم سينمايي آمده است " لتيان يک سد است. سدي بر روابط انساني. رودخانه هاي روابط، پشت سدي ايستاده اند و راه بن بست است. يک نفر مي خواهد اين سد را بشکند اما خوب مي داند که شکستن سد به اين سادگي نيست. شهر خراب خواهد شد. تکليف چيست؟ " 


گفتني است سينماي آنلاين با نمايش فيلم‏هاي خروج، طلا، زير نظر، مهمان‏خانه ماه نو، حکايت دريا، هفت و نيم و ... بر روي اين دو پلتفورم علاوه  بر زنده نگه داشتن سينما، گفته مي شود اکران موفقي را پشت سر گذاشته اند و اين سينما با نمايش فيلم‏هاي  زن‏ها فرشته اند ۲، گيلدا، بنفشه آفريقايي و قتل عمد به کار خود ادامه مي‏ دهد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar