نماد آخرین خبر

استشمام عطر «کربلای جبهه‌ ها» در رادیو زیارت

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
استشمام عطر «کربلای جبهه‌ ها» در رادیو زیارت

صدا و سيما/ ويژه برنامه «کربلاي جبهه‌ ها» با هدف بازآوري خاطرات و همچنين زنده نگاه داشتن ياد و نام دفاع مقدس در سبک زندگي امروزي، از راديو زيارت پخش مي شود.به گزارش روابط عمومي رسانه ملي، «کربلاي جبهه‌ ها» عنوان برنامه اي است که با شعار «همه رزمنده ايم» به مناسبت هفته دفاع مقدس از راديو زيارت روي آنتن مي رود. آشنايي هر چه بيشتر جامعه با سيره و راه و روش زندگي شهدا، پاسداشت ياد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس و تشريح معنويت و اهل بيت در  دفاع مقدس از اهداف اين برنامه به شمار مي آيند.

چرا در جنگ از نمادهاي ديني استفاده مي‌شد؟، چرا عمليات ها با اسم ائمه اطهار عليهم السلام بود؟، آموزه‌ هاي دفاع مقدس و ارتباط آن با آموزه‌ هاي اهل بيت عليهم اسلام چيست؟،  چرا اين جنگ تحميلي را دفاع مقدس مي ناميم؟، دين و تاثير آن در دفاع مقدس، ارتباط شهدا و دفاع مقدس با حماسه کربلا، بررسي وصيت نامه‌هاي شهدا در پيروي از راه ولايت و امامان و ... از جمله سوالاتي است که در برنامه مطرح و به آن پاسخ داده مي‌شود.
معرفي کتاب، خاطره پر مخاطره (خاطرات رزمندگان دفاع مقدس)، ارتباط با مداحان و ذاکران اهل بيت به عنوان شورآفرينان و اقشار موثر در دفاع مقدس، موسيقي‌ هاي حماسي در دفاع مقدس، بخش کارشناسي و ... از آيتم هاي برنامه «کربلاي جبهه‌ ها» است.
اين برنامه 40 دقيقه اي در هفته دفاع مقدس، هر روز، ساعت  13:15 از راديوزيارت پخش مي‌ شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره