نماد آخرین خبر

راه‌اندازی استودیوی تلویزیونی بورس در شبکه ایران کالا

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
راه‌اندازی استودیوی تلویزیونی بورس در شبکه ایران کالا

باشگاه خبرنگاران/در راستاي اهداف و ماموريت‌هاي خود در زمينه حمايت از توليد ملي، کار و سرمايه ايراني طي هفته‌هاي آينده استوديوي تلويزيوني بورس راه‌اندازي مي شود.
 
مهدي کسرايي مدير هماهنگي و ارتباطات شبکه ايران کالا درباره راه‌اندازي استوديوي تلويزيوني بورس گفت: باتوجه به استقبال مناسبي که از فعاليت در بازار سرمايه صورت گرفته است، شبکه تلويزيوني ايران کالا در راستاي اهداف و ماموريت‌هاي خود در زمينه حمايت از توليد ملي، کار و سرمايه ايراني و همچنين آگاهي بخشي و اطلاع رساني در زمينه تحولات روزانه بورس و نحوه فعاليت در اين حوزه، با دستور آقاي دکتر علي عسکري رييس سازمان صداوسيما فعاليت خود را در اين زمينه آغاز کرده است که طي جلسات مشترک با مديران سازمان بورس مقرر شد شبکه تلويزيوني ايران‌کالا با راه اندازي استوديوي بورس، به صورت تخصصي به موضوع تحولات بازار سرمايه پرداخته و با پخش برنامه‌هاي تلويزيوني از اين استوديو، اطلاع رساني لازم را در اين زمينه به عمل آورد.

وي ادامه داد:طبق تغييراتي که در کنداکتور شبکه ايران کالا انجام خواهد شد، اين ويژه برنامه روزانه در دو بخش به روي آنتن خواهد رفت. به نحوي که از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ به پوشش رويداد‌ها و تحولات بازار سرمايه خواهيم پرداخت و با پايان کار بورس، تحليل‌ها و اطلاعات مورد نياز توسط کارشناسان خبره اين حوزه به مخاطبان ارائه خواهد شد.

کسرايي اظهار کرد: در همين راستا طي جلسه مشترکي که با حضور جناب آقاي دکتر عليدادي معاون محترم فني سازمان صداوسيما، مديران کل اين معاونت، آقاي دکتر زابلي زاده مدير شبکه ايران کالا، مديران سازمان بورس و نماينده وزارت امور اقتصادي و دارائي برگزار شد، نياز‌ها و چالش‌هاي اين اقدام مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد با برنامه ريزي مناسبي که در اين زمينه به عمل آمده، طي هفته‌هاي آينده استوديوي  راه اندازي شده و اين ويژه برنامه به صورت روزانه به روي آنتن برود.

گفتني  است طبق برنامه ريزي به عمل آمده، اطلاعات تابلوي بورس نيز به صورت آنلاين در کنار ساير اطلاعات نظير نرخ ارز، سکه، ماشين آلات و... در زيرنويس شبکه ايران کالا نمايش داده خواهند شد.هم اکنون نيز آموزش بورس توسط کارشناسان سازمان بورس در روز‌هاي فرد، ساعت ۱۳:۵۰ از شبکه ايران کالا به روي آنتن مي‌رود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar