نماد آخرین خبر

همایون ارشادی نمایش «غرب حقیقی» را افتتاح می کند

منبع
مهر
بروزرسانی
همایون ارشادی نمایش «غرب حقیقی» را افتتاح می کند

مهر/ همايون ارشادي بازيگر پيشکسوت سينما و تلويزيون نمايش «غرب حقيقي» به کارگرداني اميد سعيدپور را در تئاتر مستقل افتتاح مي کند.
 نمايش غرب حقيقي به کارگرداني اميد سعيدپور و با نقش آفريني محمد چرختاب، اميد سعيدپور و بيتا آزادي روز يک شنبه ۳۰ شهريور ساعت ۱۸:۳۰ با حضور همايون ارشادي و تعدادي از هنرمندان سينما و تئاتر در سالن تئاتر مستقل روي صحنه مي‌رود.

گروه نمايش غرب حقيقي در اين اجرا ميزبان تعدادي از کادر درمان بيمارستان امام خميني تهران نيز خواهد بود که به نمايندگي از همکارانشان در اين اجرا حضور دارند.
اين نمايش با تهيه کنندگي پرويز پرستويي، مدير اجرايي سنا پورسعيدي، مدير پروژه ميلاد مولوي، مدير توليد علي سليماني، مدير صحنه مجتبي درويش زاده و دستيار کارگردان مهدي کريم زاده آماده شده است.

طراحي صحنه اين نمايش را هاله ذرخورد، طراحي نور را امير پورحکمت، طراحي گريم را سامان مه آبادي، طراحي لباس را سينا ايرانپور بر عهده دارند و در اين گروه، دستيار نور فرهاد عبدي و دستيار گريم هانيه شعباني همکاري مي‌کنند.
آهنگسازي نمايش غرب حقيقي را فرهاد حق سالمي انجام داده است و گروه نوازندگان عطا قويدل (ساکسيفون)، امير حسين هاتفي (پيانو)، فرهاد سلطاني (گيتار الکتريک)، فرهاد حق سالمي (چلو) موسيقي اين نمايش را اجرا کرده‌اند.

طراح پوستر و بروشور را شاهين علوي، ساخت تيزر را بهرام شادانفر، روابط عمومي زهرا شايان فر و عکاس اين پروژه ساينا قادري هستند.
خريد اينترنتي بليت‌هاي اين نمايش در سايت تيوال آغاز شده و علاقه مندان مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه از تخفيف سه روز نخست و تخفيف دانشجويي و خريد گروهي بهره مند شوند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar