نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

اجرای «سیندرلا» در نوروز ۱۴۰۰

منبع
مهر
بروزرسانی
 اجرای «سیندرلا» در نوروز ۱۴۰۰

مهر/ مريم کاظمي قصد دارد در صورت فراهم شدن شرايط مناسب و در نوروز ۱۴۰۰، يکي از نمايش هاي «علاءالدين» يا «سيندرلا» را ويژه کودکان و نوجوانان روي صحنه ببرد.
مريم کاظمي مدرس، بازيگر و کارگردان تئاتر درباره فعاليت‌هاي خود در ايام کرونايي تئاتر گفت: هر سال در فصل تابستان کلاس‌هاي آموزشي تئاتر براي کودکان و نوجوانان را برگزار مي‌کنيم. امسال به دليل پاندمي کرونا اين کلاس‌ها را به صورت آنلاين برگزار کرديم با اين نيت که پاندمي ظرف چند ماه تمام مي‌شود که اين اتفاق نيفتاد. طبق توافقي که با خانواده‌ها داشتيم و براي اينکه انگيزه کودکان و نوجوانان شرکت کننده در اين کلاس‌ها حفظ شود، شايد بخشي از کلاس‌ها را با حفظ پروتکل‌هاي بهداشتي به صورت حضوري برگزار کنيم.

وي درباره وضعيت ادامه اجراي نمايش «کلوچه دارچيني» در سالن سينما تئاتر کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، يادآور شد: اجراي اين نمايش نيمه‌کاره ماند و کانون سهم ۱۵ درصدي خود را به عنوان بخشي از خسارات به گروه برگرداند. اگر شرايط براي ادامه اجرا در پاييز مهيا شود اين کار را انجام مي‌دهيم در غير اين صورت دکور نمايش را جمع خواهيم کرد.

کاظمي اظهار کرد: وقتي برنامه‌ريزي، دورنما و اجرايي نداشته باشيم احساس خوشايندي ندارم و از سوي ديگر در شرايط کرونايي موجود و برهه سياسي نزديک شدن به انتخابات رياست جمهوري نيز نمي‌توان آينده‌نگري داشت.


اين هنرمند عرصه تئاتر تأکيد کرد: با وجود شرايط فعلي قصد دارم هر طور شده يک کار تازه يا بازتوليد يکي از آثار قبلي گروه را در تالار هنر روي صحنه ببرم. البته توليد نمايش جديد منوط به ميزان کمک هزينه‌اي است که به کار تعلق بگيرد و در اين صورت نمايش «سيندرلا» يا «علاالدين» را براي نوروز ۱۴۰۰ در تالار هنر روي صحنه خواهم برد.

وي ادامه داد: اگر هم شرايط براي توليد اثري جديد فراهم نشود، نمايش «غول بزرگ مهربان» يا نمايش «شاهزاده خانومبدترکيب» را بازتوليد خواهم کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره