برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مستند مافیای کنکور عرضه اینترنتی شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مستند مافیای کنکور عرضه اینترنتی شد

ايسنا/ مستند «سد در سد»، به کارگرداني و تهيه کنندگي محمدجواد رئيسي با پرداختن به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پيرامون آن، همزمان با اعلام نتايج کنکور 99 عرضه اينترنتي شد.
 مستند «سد در سد» در تلاش است تا با ارائه اي شفاف از حواشي برگزاري کنکور در سالهاي گذشته، به دنبال راه حلي براي برون رفت از مشکلات سيستم آموزشي کشور باشد. در اين مستند نقش مافياي کنکور در مشکلات سيستم آموزشي کشور بررسي شده است.

براساس اين خبر؛ در حال حاضر تمام خانواده‌هايي که به دنبال ادامه تحصيل فرزندانشان هستند، با موضوع مهمي به نام "کنکور" دست و پنجه نرم مي‌کنند و در اين مساله به بررسي نقش ارگان هايي مثل آموزش و پرورش، وزارت علوم و دانشگاه ها بر فرآيند کنکور پرداخته شده است.

در ساخت مستند نقادانه «سد در سد» برخي چهره‌هاي علمي و سياسي از جمله سيدمحمد بطحايي وزير اسبق اموزش و پرورش و سعيد حسيني از منتقدين سيستم آموزشي همکاري داشته‌اند، اما متاسفانه نمايندگان مجلس که چندين سال روي اين موضوع کار کرده بودند حاضر به مصاحبه نشدند.

همچنين در بخش مهمي از اين مستند به نقش مافياي کنکور، حذف کنکور و همچنين اتفاقاتي که کنکور براي قشر جوان و نوجوان رقم زده نيز پرداخته شده که برخي مسايل براي اولين بار مطرح مي‌شود.

ساخت اين فيلم به مدت شش ماه طول کشيد که با توجه به بحث کرونا به جهت تعطيلي مدارس و موسسات، مشکلاتي در زمينه تصويربرداري بوجود آمد.
مستند «سد در سد» در مدت زمان 42 دقيقه به کارگرداني و تهيه کنندگي محمدجواد رئيسي، صدابرداري عليرضا صدرالدين، تصويربرداري امير محمدي پژوهش عليرضا کرمي، تهيه شده در موسسه اومافيلم و محصول سازمان هنري رسانه‌اي اوج است و هم‌اکنون در سايت‌هاي فيليمو، فيلمگردي و عماريار در دسترس علاقه‌مندان به سينماي مستند قرار دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره