برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فیلم «دشمنان» چه زمانی اکران خواهد شد؟

منبع
مهر
بروزرسانی
فیلم «دشمنان» چه زمانی اکران خواهد شد؟

مهر/ علي درخشنده کارگردان فيلم سينمايي «دشمنان» که به تازگي پروانه نمايش اين فيلم را دريافت کرده است، درباره زمان اکران اين اثر گفت: اين روزها به صورت گروهي مشغول نگارش فيلمنامه‌اي در حوزه اجتماعي هستيم که البته هنوز نامي براي آن انتخاب نکرده‌ايم. اين فيلم قصه‌اي عشقي دارد البته از نظر ساختار تفاوتي با فيلم قبلي من با نام «دشمنان» ندارد و ما همان نگاه را داريم.

وي با اشاره به زمان نمايش «دشمنان» گفت: ما منتظريم تا شرايط کمي به سامان تر شود چون در شرايط فعلي حتي فيلم‌هايي که بازيگران چهره زياد و هزار جور پول و منبع براي تبليغات دارند، يکي پس از ديگري شکست مي‌خورند در چنين شرايطي فيلمي مثل فيلم من که در سينماي مستقل تهيه شده و اين سينما و به طور کلي با سينماي بدنه فرق دارد، وضعيت متفاوت‌تري دارد از همين رو بايد منتظر باشيم تا شرايط بهتر شود.

درخشنده بيان کرد: اکران «دشمنان» بستگي به شرايط موجود دارد ولي احتمالاً در زمستان امسال به نمايش درمي‌آيد با اين وجود اگر وضعيت بر هم خورد نمايش آن را به سال آينده موکول مي‌کنيم. چون هر چه ديرتر باشد بهتر است.

اين کارگردان با اشاره به نمايش اينترنتي «دشمنان» اظهار کرد: من حاضر به نمايش اين فيلم در وي‌اودي‌ها نيستم چون اصلاً اعتقادي به نمايش اين چنيني حداقل در سينماي ايران ندارم. اصلاً به نظرم کارکرد آن در ايران اشتباه و عجيب و غريب است. نمايش اينترنتي در ايران به گونه‌اي است که گويي فقط نام «اکران» را روي خود دارد اما عملاً فيلم‌ها از بين مي‌روند. ضمن اينکه با نمايش اينترنتي بلافاصله، فيلم قاچاق مي‌شود و اين ضربه‌اي به تهيه‌کننده و کارگردان است.

وي در پايان بيان کرد: «دشمنان» نسبت به نسخه‌اي که در سي و هشتمين جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد تفاوت‌هايي در تدوين دارد ولي اين به معناي کوتاه شدن و يا تفاوت عجيب و غريب نيست. حتي ما در بخش‌هايي يک سري صحنه‌ها را اضافه کرديم. فيلم به صورت سکانس پلان است و نمي‌شود تدوين عجيب و غريبي انجام داد از همين رو ما زمان برخي پلان‌ها را کوتاه و برخي پلان‌ها را افزايش و درواقع زمان بندي سکانس‌ها را تغيير داديم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar