برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سریالی درباره کرونا که در قرنطینه بازیگران ساخته شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سریالی درباره کرونا که در قرنطینه بازیگران ساخته شد

ايسنا/ نتفليکس سريالي درباره کرونا که در قرنطينه نگارش، کارگرداني و بازي شده است را به زودي عرضه مي‌کند.

بيماري کرونا به ما ياد داد که چگونه از راه دور آموزش ببينيم، آموزش دهيم و کار کنيم. اکنون شرايط به گونه‌اي است که برخي هنرمندان را به فکر ساخت سريال از راه دور انداخته است.

سريالي توسط نتفليکس ساخته شده که از مرحله طرح و نگارش فيلم‌نامه تا کارگرداني و اجرا و تصويربرداري آن از راه دور و در خانه هر يک از عوامل و هنرمندان انجام شده است.

به گزارش ايسنا به نقل از الجزيره، سريال «Social Distance» ـ فاصله اجتماعي ـ  از ۱۵ اکتبر در شبکه نتفليکس عرضه مي‌شود.

اين سريال هشت قسمت دارد و به تجربه جديدي مي پردازد که اغلب ساکنان کره زمين در اين شش ماه به واسطه کرونا داشته‌اند.

سريال «فاصله اجتماعي» درباره اقدامات پيشگيرانه اين بيماري به ويژه فاصله اجتماعي و منع هر گونه تماس فيزيکي با ديگران و هرگونه تجمعات اجتماعي صحبت مي‌کند.

اين سريال ويژگي‌هاي اين دوره خاص از زندگي مردم جهان و اينکه چگونه مجبور شدند با آن کنار بيايند و نيز  لزوم آشنايي آن‌ها با تکنولوژي‌هاي جديد براي ارتباطات با نزديکان را نشان داده است.

با وجود اينکه شرايط زندگي مردم در مواردي مشابه بهم شده است اما زندگي که هر يک از آن‌ها در قرنطينه دارند متفاوت است از اين‌ رو در هر قسمت از سريال «فاصله اجتماعي» يک داستان مختلف توسط بازيگراني متفاوت روايت مي‌شود.

ساخت سريال از ماه‌هاي اول شيوع کرونا آغاز شده است و کار نگارش فيلم‌نامه و کارگرداني و اجراي آن از راه دور بوده است. بازيگران خودشان از خودشان فيلم‌برداري کرده‌اند تا داستان به واقعيت نزديک‌تر باشد.

يکي ديگر از ويژگي‌هاي خاص اين سريال مشارکت خانواده واقعي بازيگران در سريال است. دافني روبين وگا از بازيگراني است که با همسرش در سريال مشارکت داشته و دانيل بروکس نيز با مادر و برادرش در اين سريال بازي کرده است.

نويسنده و کارگردان اين سريال هيلاري وايزمن گراهام است که نويسنده سريال معروف «نارنجي همان سياه جديد است» نيز بوده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar