برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جیک جیلنهال بازیگر سریال شد

منبع
مهر
بروزرسانی
جیک جیلنهال بازیگر سریال شد

مهر/ شبکه اچ‌بي‌او ساخت سريالي کوتاه را با اقتباس از رمان يو نسبو با عنوان «پسر» با بازي جيک جيلنهال در دستور کار قرار داد.

«پسر» به عنوان داستاني از انتقام‌جويي معرفي شده است و سلسله مراتب فساد در اوسلو را زير ذره‌بين مي‌برد. کتاب پسر که سال ۲۰۱۴ به چاپ رسيد، درباره ساني لوفتوس است که تقريباً نيمي از عمرش را در زندان سپري کرده، آن هم به خاطر جرايمي که مرتکب نشده است. درهمين حال منبعي دايمي از هروئين در اختيار او قرار گرفته و هم سلولي‌هايي که هر يک آدمکش‌هايي قهار هستند. پدر سان که پليسي فاسد بود، سال پيش دست به خودکشي زده و وقتي ساني به حقيقتي شوکه کننده درباره خودکشي پدرش پي مي‌برد، از زندان فرار مي‌کند و به سراغ افرادي مي‌رود که در خراب شدن زندگي خودش و پدرش، نقش داشته‌اند.

جيک جيلنهال تهيه کنند اجرايي اين سريال هم خواهد بود و آن را در کمپاني خودش «ناين استوريز پروداکشنز» توليد مي‌کند. لنوري زيون به عنوان نويسنده انتخاب شده است. دني ويلنوو نيز براي کارگرداني و تهيه کنندگي سريال به پروژه ملحق شده است. خود يو نسبو نيز از تهيه کنندگان پروژه است.

گفته شده «پسر» نخستين کتابي بود که «ناين استوريز» امتياز ساخت آن را خريد و جيلنهال بعد کتاب را به ويلنوو نشان داد و او نيز به سرعت پذيرفت که در اين پروژه حضور داشته باشد. آنها ابتدا مي‌خواستند آن را در قالب يک فيلم سينمايي بسازند اما بعد به سريال رسيدند.

اين دومين پروژه اچ‌بي‌او است که جيک جيلنهال با آن همکاري مي‌کند. سال پيش اعلام شد وي بازيگر و تهيه کننده «درياچه موفقيت» خواهد بود که بر مبناي رماني از گري اشتينگارت ساخته مي‌شود. اين پروژه هنوز در حال شکل‌گيري است. به همين دليل «پسر» نخستين نقش‌آفريني تلويزيوني جيلنهال محسوب مي‌شود. البته وي پيشتر در برنامه‌هاي تلويزيوني حضور داشته است. وي يکي از موفق‌ترين بازيگران نسل خودش است و نامزدي اسکار بهترين نقش مکمل را براي بازي در «کوهستان بروک‌بک» و نامزدي گلدن گلوب را براي «شب‌گرد» و «عشق و ديگر داروها» در کارنامه دارد.

وي با همکاري مارکر، کمپاني‌شان را سال ۲۰۱۵ تاسيس کردند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar