برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

فراخوان جشنواره سی و نه فیلم فجر منتشر شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
فراخوان جشنواره سی و نه فیلم فجر منتشر شد

آخرين خبر/ سي و نهمين جشنواره فيلم فجر همزمان با چهل و دومين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي با هدف معرفي و تقدير از آثار برگزيده يک سال تلاش سينماگران ايراني  که در اين شرايط دشوار چراغ سينماي ايران را روشن نگه داشته‌اند و نيز اعتلاي توليدات سينمايي، صيانت از هويت ملي مبتني بر آموزه‌هاي ديني و ايراني، حمايت از سينماي خلاق و توسعه اقتصاد سينما بهمن ماه ۱۳۹۹ در تهران با ضوابط ابلاغي از سوي ستاد ملي کرونا توسط سازمان امور سينمايي و سمعي بصري برگزار مي‌شود.

محمدمهدي طباطبايي‌نژاد دبير اين دوره در نشستي در روز شنبه جزييات جشنواره سي و نهم را اعلام خواهد کرد.


بخش هاي اصلي: 
الف- مسابقه سينماي ايران
۱- سوداي سيمرغ (فيلم هاي سينمايي داستاني) 
۲- مستند بلند
۳- کوتاه داستاني
ب- مسابقه تبليغات سينماي ايران
الف- ۱- سوداي سيمرغ (مسابقه سينماي ايران) 
فيلم هاي بلند داستاني که داراي پروانه ساخت سينمايي از سازمان امور سينمايي و سمعي بصري باشند و تا قبل از بهمن ۱۳۹۹ اکران عمومي نشده و در سامانه هاي نمايش درخواستي به صورت آنلاين به نمايش درنيامده باشند مجاز به حضور در اين بخش خواهند بود. 
تبصره ۱: فيلم هاي بلند داستاني به جز جشنواره بين المللي فيلم هاي کودکان و نوجوانان نبايد در هيچيک از رويدادها و جشنواره هاي سينمايي داخلي و خارجي به نمايش درآمده باشند. 
تبصره ۲: فيلم هاي بلند داستاني که در دوره گذشته جشنواره نسخه کاملشان مورد بازبيني هيات انتخاب قرار گرفته است مجاز به حضور نخواهند بود. 
تبصره ۳: هيات داوران تمام آثار واجد شرايط حضور در جشنواره اعم از فيلم هاي حرفه اي و فيلم اول کارگردانان را در همه بخش ...

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar