logo
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

چطور بدترین فیلم جرج کلونی زندگی‌اش را تغییر داد؟

منبع
فارس
بروزرسانی
چطور بدترین فیلم جرج کلونی زندگی‌اش را تغییر داد؟

فارس/ جورج کلوني هنرپيشه سرشناس هاليوودي که بازي در فيلم «بتمن و رابين» را بدترين تجربه کاري خود قلمداد مي کند ميگويد ديدن اين فيلم به من آسيب جسمي مي زند.

 

اين بازيگر برنده اسکار در گذشته پنهان کاري نکرده و بارها اقرار کرده که فيلم «بتمن و رابين» فيلم ضعيف است و حتي بيشتر از هاوارد استرن دلخور است.

 

جورج کلوني در مورد فيلم «بتمن و رابين» احساسي بسيار نفرت انگيز دارد و مي گويد تماشاي اين فيلم ابرقهرماني کمپاني برادران وارنر براي او از نظر جسمي دردناک است.

 

کلوني اين هفته در برنامه تلويزيوني «SiriusXM» با «هاوارد استرن» گپ زد و در مورد اين تجربه و ميزان منفور بودن فيلم ۱۹۹۷ با صراحت صحبت کرد.

 

اين بازيگر برنده اسکار ضمن ابراز نارضايتي هميشگي از بازي در اين فيلم در اين برنامه همچنين به دلخوري خود از «هاوارد استرن» بابت دستمزد يک ميليون دلاري اش در اين فيلم اشاره کرد. او همچنين اين گلگي را عنوان کرد که «آرنولد شوارتزنگر»، که نقش «آقاي فريز» را ايفا کرده،  ۲۵ ميليون دلار دريافت کرده بود.

 

کلوني پس از ابراز تاسف استرن در مورد توليد اين فيلم، براي تبرئه عملکرد خود گفت: من نمي توانستم به تنهايي باعث متفاوت شدن فيلم شوم. فيلم همچون يک ماشين عظيم است. شما بايد به خاطر داشته باشيد که من در آن زمان فقط روي بازي و نقشم متمرکز بودم که آن را به نحو احسن اجرا کنم. من کسي نبودم که بتنوانم به تنهايي باعث موفقيت آن فيلم شوم.


آرنولد شوارتزنگر در فيلم «بتمن و رابين»

 

کلوني پس از بازي موفقيت آميز «مايکل کيتون» در نقش بتمن در دو فيلم به کارگرداني «تيم برتون» و پس از بازي «وال کيلمر» در شخصيت «بتمن براي هميشه»، نقش بتمن را بر عهده گرفت.

 

کلوني همچنين خاطرنشان کرد که او و شوارتزنگر در توليد با يکديگر همکاري نکرده اند.

کلوني گفت: ما (من و آرنولد) هرگز حتي يکديگر را نديديم. اين فيلم يک ماشين هيولايي بزرگ بود و من به نوعي وارد فرآيند توليد شدم  و آنچه را آنها گفتند انجام دادم.

کلوني اعتراف کرد تقريباً همه افرادي که در اين ماجرا دخيل بودند ، مقصر اين شکست بزرگ بودند.


جوئل شوماخر کارگردان «بتمن و رابين»

 

واقعيت اين است که من در اين کار بد بودم. «آکيوا گلدزمن» دارنده جايزه اسکار، فيلمنامه آن را نوشت. و اين واقعا يک فيلمنامه وحشتناک است و او به شما خواهد گفت. من در فيلم بسيار ضعيف ظاهر شدم و در اين باره خواهم گفت. «جوئل شوماخر» که تازه از دنيا رفته، آن را کارگرداني کرد و او هم خودش گفت: بله، «بتمن و رابين» فيلم خوبي از آب درنيامد. همه ما در اين فيلم خراب کرديم.

 

جالب اينجاست که جورج کلوني در جايي ديگر از اين فيلم به عنوان مهم ترين فيلم دوران کاري خود ياد کرده بود. البته کلوني در اين مورد اينچنين توضيح داده بود که اين فيلم مهم ترين فيلم دوران کاري ام است چون باعث شد به خودم بيايم و هر فيلمنامه اي را نپذيرم و براي هر نقشي اعلام آمادگي نکنم. بازي ناموفق در اين فيلم ناموفق باعث شد من بهترين تصميم ها و انتخابهايم را در کارهاي بعديم داشته باشم.

 

جرج تيموتي کلوني زادهٔ ۶ مه ۱۹۶۱ در ايالت کنتاکي بازيگر، فيلم‌نامه‌نويس، تهيه‌کننده و کارگردان آمريکايي برندهٔ جايزه اسکار و گلدن گلوب است.

 

جرج کلوني در سال ۲۰۰۵ براي فيلم سيريانا جايزه اسکار بهترين بازيگر نقش مکمل مرد را دريافت کرد. در ردبندي۲۰۱۸ جرج کلوني با ۲۳۹ ميليون دلار درصدر پردرآمدترين بازيگر آمريکا قرار گرفت.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar