برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«آرش» خواننده، بازیگر شد

منبع
ميزان
بروزرسانی
«آرش» خواننده، بازیگر شد

ميزان/ «حکم تجديد نظر» نخستين تجربه کارگرداني کريم پور است، کارگرداني که پيشتر به خاطر فعاليت در فضاي مجازي و ويدئوهاي کمدي و تبليغاتي شناخته مي شد و حالا توانسته به يکباره راهي جشنواره فيلم فجر شود، نکته ديگر اين فيلم ايفا نقش اول اثر توسط يکي ديگر از خوانندگان جوان است که تاکنون هيچ سابقه اي در بازيگري نداشته و بيشتر به واسطه فالوور بالا و طرفدارانش راهي سينما شده است.
 سينماي کشور طي نيمه اول سال ۹۹ با چالش‌هاي فراواني روبرو بوده است، بروز و شيوع بيماري کرونا از اسفند ماه سال گذشته چرخ توليد و اکران در سينما را به طور کامل متوقف کرد و به اذعان بسياري از کارشناسان ضربه طولاني مدتي را بر بدنه اين هنر وارد کرد.
حال پس از مدتها انتظار دو روز پيش بالاخره بعد از گذشت ماه‌ها فراخوان سي و نهمين جشنواره فيلم فجر منتشر شد، فراخواني که در نوع خود مي تواند اميد به آينده سينما در سال جاري را زنده نگه دارد. 
در اين ميان کارگردانان جوان و پيشکسوت سينما با توجه به اعلام رييس سازمان سينمايي مبني بر قطعي بودن برگزاري جشنواره فيلم فجر پيش توليد آثار خود را آغاز کرده اند و سينما بار ديگر با سرعت به سمت مسير هميشگي توليد و عرضه قرار گرفته است. 
محمدحسين مهدويان، رضا ميرکريمي، ماني حقيقي، مرتضي علي عباس ميرزايي، وحيد جليلوند، محسن قرايي، اصغر فرهادي، آرش انيسي، مهدي جعفري و نيما جاويدي از جمله کارگردانان سرشناسي هستند که هم اکنون پيش توليد و يا توليد آثار سينمايي خود را آغاز کرده اند.
محمدامين کريم‌پور با «حکم تجديد نظر» نخستين فيلم بلند سينمايي خود به تهيه‌کنندگي رضا کريمي متقاضي شرکت در جشنواره فيلم فجر ۳۹ است.
«حکم تجديد نظر» نخستين تجربه کارگرداني کريم پور است، کارگرداني که پيشتر به خاطر فعاليت در فضاي مجازي و ويدئوهاي کمدي و تبليغاتي شناخته مي شد و حالا توانسته به يکباره راهي جشنواره فيلم فجر شود، نکته ديگر اين فيلم ايفا نقش اول اثر توسط يکي ديگر از خوانندگان جوان است که تاکنون هيچ سابقه اي در بازيگري نداشته و بيشتر به واسطه فالوور بالا و طرفدارانش راهي سينما شده است. 
خبر ساخت فيلم توسط کريم پور از همان لحظات اول اطلاع رساني مورد نقد اکثريت اهالي سينما قرار گرفت زيرا وي را بدون هيچ سابقه سينمايي و هنري مي دانستند و حال بايد ديد کريم پور که به هر نحوي راهي سينما شده تا چه حد مي تواند در اين عرصه موفق باشد. 
او در اين فيلم سينمايي از حضور مشاوراني چون رضا کريمي و آزيتا موگويي در کنار خود بهره مي‌برد و ژاله صامتي، همايون ارشادي، فريد سجادي حسيني، گيتي قاسمي، زيبا کرمعلي، شاهرخ فروتنيان، احسان اماني، آرش عدل‌پرور و مجيد يلان به عنوان بازيگر او را همراهي کرده‌اند.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: آرش به اتهام قتل نامزدش ليدا در زندان بسر مي‌برد و در انتظار دادگاه است. او براي مادرش فرشته قسم مي‌خورد که بي گناه است، فرشته به کمک وکيل آرش و يکي از دوستانش بهروز ساجدي، بدنبال جمع آوري مدارک و شواهدي براي اثبات بيگناهي پسرش است.
سايرعوامل فيلم عبارتنداز: نويسنده فيلمنامه: رضا کريمي بر اساس طرحي از حسين سليماني، کارگردان: محمدامين کريم پور، مدير فيلمبرداري: مرتضي غفوري، طراح صحنه و لباس و گريم:علي عابديني، مدير توليد: محمود اتحادي، سرپرست گروه کارگرداني و مدير برنامه‌ريزي: آرش سجادي حسيني، منشي صحنه:آتوسا شاه سياه، مدير صدابرداري:جواد مقدس، طراحي و ترکيب صدا:محمود موسوي نژاد، تدوين: بهرام دهقاني، موسيقي:فريدون شهبازيان، مشاور پروژه: آزيتا موگويي، تهيه‌کننده: رضا کريمي.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar